۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱
کد خبر: 85578912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه آبرسانی فرسوده با قدمت ۷۰ ساله عامل تنش آبی در رامسر

نوشهر-ایرنا - فرماندار رامسر با بیان این که، در هفته دولت ۴۰ طرح زیرساختی و عمرانی در مناطق روستایی و شهری این شهرستان با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی فرسوده با قدمتِ ۷۰ سال به عنوان عامل تنش‌های آبی در این منطقه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم شیرودعشوریان روزِ دوشنبه‌ در چهارمین روز از هفته دولت در گلزار شهدای رامسر گفت: این طرح در زمینه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، برق، کشاورزی، اصلاح شبکه آبرسانی، زیرساخت ورزشی و جاده‌ای این شهرستان غرب مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه ناترازی انرژی در زمینه برق، به ویژه قطعی آب در برخی نقاط شهرستان را از ضعف‌های زیرساختی رامسر برشمرد و گفت: تعدیل این وضعیت و رسیدن به نقطه مطلوب به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد اما مقدمات اجرای این طرح‌ها آغاز شد، در عین حال مشارکت و همراهی مردم نیز به بهبود وضعیت کمک خواهد کرد.

شبکه آبرسانی فرسوده با قدمت ۷۰ ساله عامل تنش آبی در رامسر

۵۰ کیلیومتر شبکه آبرسانی رامسر باید اصلاح شود

عشوریان شبکه آبرسانی فرسوده با قدمتِ ۷۰ سال را عامل تنش‌های آبی در رامسر دانست و اظهار کرد: انجام نشدن طرح‌های اصلاح و توسعه در سال‌های گذشته باعث شده که رامسر با چالش‌های متعددی در زمینه تامین آب کیفی مواجه شود به همین دلیل سال ۱۴۰۲ طرحِ اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی رامسر را عملیاتی کردیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه آبرسانی رامسر باید اصلاح و بهسازی شود، یادآور شد: تا به امروز حدود سه کیلومتر از این طرح با هزینه ۸۰ میلیارد ریال در بلوار شهید باهنر و راهب عملیاتی شده است.

به گفته وی با مشارکت آب و فاضلاب تا پایان ۱۴۰۳، ۱۰ توسعه و اصلاح ۱۵ کیلومتر دیگر این طرح نیز اجرایی می‌شود.

شهرستان ۸۰ هزارنفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha