بهره برداری از ۸۳۴ طرح مخابراتی و ارتباطی مازندران همزمان با هفته دولت

نوشهر- ایرنا - ۸۳۴ طرح ارتباطی و مخابراتی مازندران روز سه شنبه در پنجمین روز هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در رامسر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در آیین افتتاح این طرح ها در رامسر افزود : برای این تعداد طرح های مخابراتی و ارتباطی مازندران یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

علی نوروزی افزود: همچنین همین تعداد طرح های مخابراتی و ارتباطی نیز در استان در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد : در منطقه غرب استان مازندران طی ۲ سال به انداره ۱۲ سال ‌روزه‌های مخابراتی به بهره‌برداری رسیده است.

وی نبودِ زمین را چالش‌ پیشِ روی اجرای طرح‌های ارتباطی و مخابراتی در این منطقه برشمرد و گفت : از نوشهر تا رامسر در هر نقطه‌ای زمین در اختیارمان قرار گیرد طرح‌های توسعه‌ای مخابرات را عملیاتی می‌کنیم.

نوروزی اتصال ۳۷۰ روستای مازندران به بسترِ فیبرِ نوری را از دیگر اقدامات این نهاد ذکر کرد.

اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی مطالبه نخستِ مردم رامسر

فرماندار شهرستان رامسر در این آیین هفته دولت را محل پاسخگویی و ارایه عملکرد به مردم توصیف و اضافه کرد: پیگیری‌های لازم در جهت عملیاتی کردن پروژه‌های انجام نشده در جریان است.

ابراهیم شیرودعشوریان با اشاره به احداث بیمارستانِ جایگزین در رامسر و بر زمین ماندن ۱۴ ساله این مصوبه را از جمله چالش‌های درمانی رامسر ذکر کرد و افزود : از سوی دیگر این شهرستان به دلیل گردشگرپذیر بودن در زمان اوج مسافر با چالش تامین آب آشامیدنی و کدورت آب در زمان بارندگی مواجه می‌شود.

وی ضعفِ زیرساختی تصفیه‌خانه و فرسودگی شبکه آبرسانی را عامل این وضعیت دانست و افزود: طی یک سال گذشته برای نخستین‌بار عملیاتی اجرایی اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی را آغاز کردیم. تا به امروز سه کیلومتر از ۵۰ کیلومتر اجرایی شده، اما برای تسریع این پروژه به توجه ویژه و تخصیص اعتبارهای دولتی نیاز داریم.

فرماندار رامسر تصریح کرد: رامسر به دلیل میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قوی‌تر نیاز دارد و نیاز است که این طرح‌ها با سرعت بیشتری پیگیری و انجام شود.

افزون بر یک میلیون نفر جمعیت در هفت شهرستان غرب مازندران سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha