۹ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85578960
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۲ درصد اعتبارات عمرانی خراسان شمالی محقق شد 

۹ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۰
کد خبر: 85578960
۶۲ درصد اعتبارات عمرانی خراسان شمالی محقق شد 

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: سال مالی ۱۴۰۲، ۲۱ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای استان مصوب شد که تاکنون ۶۲ درصد از آن محقق شده است.

مرتضی بهزادفر روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان تخصیص یافته است که در مرحله جذب است، این میزان اعتبار برای اجرای ۱۵۰۰ پروژه عمرانی استان تخصیص می یابد.

وی درباره اختصاص اعتبار به طرح های ناتمام گفت: اولویت دولت، سرعت دادن به اجرای طرح های ناتمام و زمان بهره برداری از آن است تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به مصوب سفر استانی رییس جمهور گفت: این اعتبارات تا سال ۱۴۰۳ تخصیص پیدا می کند، در این زمینه تعهد سازمان برنامه ‌و بودجه کشور برای اجرای مصوبه های سفر دولت، ۶۰ هزار میلیارد ریال تخصیص پیدا کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در مجموع در سفر دولت به استان تامین ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی استان مصوب شد که تا کنون از منابع مختلف، ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی درباره تعهدات سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: سال مالی ۴۰۱، ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر معظم له به استان تخصیص یافت که این رقم در سال مالی ۴۰۲ به یکهزار و ۷۰ میلیارد ریال افزایش یافت، این منابع به صورت نقد به دست استان رسید و خوشبختانه گام های بزرگی برای اجرای پروژه های مختلف براشته شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha