۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85579087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات‌رسانی ۶۰ جهادگر خراسان جنوبی به زائران اربعین

بیرجند- ایرنا- مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی گفت: ۶۰ جهادگر استان از ۲۱ مرداد تا سوم شهریور ماه جاری روزانه به بیش از سه هزار زائر پیاده‌روی اربعین در کشور عراق خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان جنوبی مهدی هنری روز دوشنبه در این باره اظهار کرد: این جهادگران از قرارگاه‌های جهادی ثامن الحجج و شهید محمد خراسانی شهرستان های بیرجند و سرایان در قالب موکب شهدای جهادگر برای خدمت به زائران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این جهادگران در مسیر طریق العلما، عمود ۲۶۳ مستقر بودند افزود: خدمات پذیرایی، اسکان، پخت نان و بهداشتی درمانی توسط این جهادگران به زائران اربعین ارایه شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به حضور پزشک و پرستار در موکب قرارگاه جهادی و خدمات‌رسانی به زائران اشاره کرد و گفت: حضور پزشک همراه قرارگاه جهادی در زمینه مشاوره و درمان زائران بسیار موثر بوده زیرا رضایت و کیفیت خدمات‌رسانی موکب را افزایش داده است.

وی اظهار کرد: همچنین برپایی نماز جماعت در سه وعده، بیان احکام، جهاد تبیین و قرائت زیارت عاشورا و مداحی از دیگر برنامه‌های موکب جهادی شهدای جهادگر بود.

وی اهدای بسته های فرهنگی و سوغات خراسان جنوبی به زائران پیاده روی اربعین پذیرایی را از دیگر اقدامات موکب جهادگران برشمرد و گفت: پذیرایی با نان محلی و روغنی، چیپس سیب زمینی، عدسی، تخم مرغ، شربت آبلیمو خاکشیر و تخم شربتی، چای ایرانی و عراقی، دمنوش عناب و غذاهایی از جمله آب دوغ خیار، عدس پلو، رشته پلویی، برنج قیمه، قورمه و چلوگوشت از خدمات پذیرایی این موکب در مدت فعالیت بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha