فرماندار: ۱۰ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در آبدانان به بهره‌برداری می‌رسد

ایلام - ایرنا- فرماندار شهرستان آبدانان با اشاره به بهره‌برداری از ۱۰ طرح عمرانی، اجتماعی و اقتصادی در این شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت، گفت:

"محمد رحمانی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: برای احداث و تکمیل این تعداد طرح ۶۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی بهسازی محیط روستایی، حصار کشی انبارهای علوفه، توسعه و عمران شهری، احداث مسکن شهری و روستایی، توسعه،عمران و بهسازی روستاها، اصلاح و ارتقای کیفیت شبکه‌های برق شهر و روستا، پرواربندی بره و پرورش شتر مرغ را از جمله طرح‌های گرامیداشت هفته دولت در آبدانان عنوان کرد.

فرماندار آبدانان تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال و به کارگیری ۱۷۷ نفر از جوانان جویای کار در سطح این شهرستان فراهم شده است.

رحمانی از افزایش ۵۰ درصدی اعتبار حوزه عمرانی شهرستان آبدانان در سال جاری خبر داد و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی و رفع مشکل آب شرب و برق مورد نیاز مردم شهرستان، در اولویت قرار دارد.

وی اجرای طرح فاضلاب شهری و احداث کارخانه سیمان زاگرس را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام آبدانان اعلام کرد و یادآورشد: عملیات اجرایی زیرساخت‌های کارخانه سیمان آبدانان با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

فرماندار آبدانان خاطرنشان کرد: با احداث و بهره‌برداری از فاز اول کارخانه سیمان آبدانان، زمینه اشتغال به کار سه هزار نفر در منطقه‌ فراهم می‌شود.

شهرستان ۶۰هزار نفری آبدانان در ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان ایلام قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha