۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85579149
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال سپیدرود رشت ۲ بازیکن جدید جذب کرد

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85579149
تیم فوتبال سپیدرود رشت ۲ بازیکن جدید جذب کرد

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: مسئولان این باشگاه طی هفته جاری با ۲ بازیکن دیگر به توافق رسیدند تا در مجموع ۱۰ بازیکن جدید جذب کنند.

رادنی دیدار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانیال کردستانی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نیکاپارس چالوس با مسئولان سپیدرود به توافق رسید و به جمع سرخپوشان رشت اضافه شد.

وی افزود: دانیال کردستانی فوتبالش را از جوانان شهرخودرو آغاز کرد و سپس به فجرسپاسی در لیگ دسته نخست پیوست و موفق شد تا با این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند و یک فصل هم در لیگ برتر در تیم هوادار تهران به میدان رفته است.

وی ادامه داد: همچنین بهتاش میثاقیان مدافع با تجربه فوتبال کشور دیگر بازیکنی است که با مسئولان سپیدرود رشت به توافق رسید تا این بازیکن نیز فصل جدید با پیراهن تیم فوتبال سپیدورد رشت در میادین حاضر شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: میثاقیان که فوتبالش را از تیمهای پایه‌ ابومسلم آغاز کرد، با تیمهای آلومنیوم بندرعباس و نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر و با تیمهای ویستاتوربین، داماش و شهرداری نوشهر به لیگ دسته نخست صعود کرد و سابقه بازی در لیگ برتر با تیمهای سیاه جامگان و پدیده مشهد را در کارنامه خود دارد.

وی بیان کرد: همچنین نیما پاکدل مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت برای حضور مجدد در این تیم با مسئولان این تیم به توافق رسید تا این بازیکن نیز یک فصل دیگر در جمع سپیدرودی‌ها حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت با سیامک علیزاده هافبک وسط فصل گذشته نیکاپارس چالوس، میلاد قربانزاده مهاجم فصل گذشته نیکاپارس چالوس، شهاب عادلی دروازبان اسبق سپاهان اصفهان، مهرام دامادی مدافع فصل گذشته شهرداری نوشهر، امیرحسین اسماعیل زاده از نیروی زمینی، حسین خیری از داماش گیلان، امید نافذ و محمدرضا حیدری از بعثت کرمانشاه به عنوان بازیکن جدید، صادق صادقی، میلاد کرمانی و رضا مستعلی پور از بازیکنان فصل گذشته قرارداد امضاء کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت به همراه چوکا تالش نمایندگان استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha