۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85591209
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سپیدرود رشت ۲ بازیکن جدید جذب و با چهار بازیکن تمدید کرد

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: مسئولان این باشگاه طی هفته جاری موفق به جذب ۲ بازیکن جدید شدند، ضمن اینکه چهار بازیکن هم قرارداد خود را تمدید کردند.

رادنی دیدار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محمدحسین نائیجی دروازبان و الیاس صالحی بازیکن تیم فوتبال شهرداری نوشهر با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسیدند و به این تیم پیوستند.

وی افزود: نائیجی فصل گذشته موفق شد تا با تیم شهرداری نوشهر از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کند و به جز آن در صعود فجرسپاسی شیراز از لیگ دسته اول به لیگ برتر با ۱۱ کلین شیت در ۱۹ مسابقه از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود.

وی ادامه داد: همچنین الیاس صالحی دیگر بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری نوشهر نیز با مسئولان باشگاه سپیدرود به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد که این بازیکن در لیگ دسته اول کشور در تیم های بادران، ماشین سازی تبریز، سیاه جامگان مشهد، شاهین شهرداری و ایرانجوان بوشهر به میدان رفته و موفق شده تا در چهار فصل متوالی با تیمهای شاهین بندرعامری، ون پارس اصفهان، داماش و شهرداری نوشهر از لیگ دسته دوم به دسته اول کشور صعود کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: همچنین میلاد پورصف شکن مهاجم باسابقه تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته هفت گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، قراردادش را با سپیدرود تمدید کرد.

وی بیان کرد: امیرعباس حسنی مهاجم جوان فصل گذشته سپیدرود به همراه رضا مبلغ ناصری و علی پرویزی، ۲ بازیکن سهمیه زیر ۲۵ سال باشگاه سپیدرود نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

دیدار خاطرنشان کرد: پیش از این نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت با سیامک علیزاده، دانیال کردستانی و میلاد قربانزاده بازیکنان فصل گذشته نیکاپارس چالوس، شهاب عادلی دروازبان اسبق سپاهان اصفهان، مهرام دامادی مدافع فصل گذشته شهرداری نوشهر، امیرحسین اسماعیل زاده از نیروی زمینی، حسین خیری از داماش گیلان، امید نافذ و محمدرضا حیدری از بعثت کرمانشاه، علیرضا قادری‌نژاد مدافع پیشین مس کرمان، بهروز افشار بازیکن فصل گذشته شهرداری نوشهر و سعید دلاور بازیکن فصل گذشته داماش گیلان به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضاء کرد.

وی گفت: همچنین بابک رجبی، میلاد سیار، محمدرضا تنهای، صادق صادقی، میلاد کرمانی، نیما پاکدل و رضا مستعلی پور از بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت که قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد و یکی از تیمهای شهرستانی پرطرفدار کشور بشمار می‌رود، در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha