۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85579226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۴ طرح ورزشی زنجان در حال احداث است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هم اکنون ۸۴ طرح ورزشی استان با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است و تخصیص به موقع بودجه مصوب موجب تکمیل سریع آنها می‌شود.

جواد بازرگان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل احداث استخرها، سالن های ورزشی و زمین های چمن مصنوعی است که در نقاط روستایی،‌کم برخوردار و محروم استان ساخته یا تکمیل می شود.

وی با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در استان به ویژه استخرهای شنا، گفت: اتمام استخر شهر صائین قلعه، یکی از طرح های مهم ورزشی استان است،همچنین استخر شهر هیدج نیز تا هفته آینده به بهره برداری می رسد.

بازرگان اظهار داشت: تکمیل استخر شهرستان سلطانیه نیز به مراحل نهایی خود رسیده است و طبق برنامه ریزی همزمان با هفته تربیت بدنی در مهرماه امسال به بهره داری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان درباره سایر طرح های ورزشی استان،‌ گفت: تلاش می کنیم با تزریق منابع لازم سالن ورزشی روستای سهرورد نیز به بهره برداری برسد که موجب افزایش سرانه ورزشی در نقاط محروم، کم برخوردار و روستایی استان می شود.

وی یکی از برنامه های مهم این اداره کل را ایجاد زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان ذکر کرد و گفت: ایجاد ۴۰ زمین چمن مصنوعی به صورت مشارکتی با همکاری شورا و دهیاری های استان در دستور کار قرار دارد.

این مسوول یادآور شد: برای ایجاد هر چمن مصنوعی ۱۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که همکاری های بین بخشی موجب تسریع در تخصیص اعتبار و تکمیل آنها خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha