۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85579326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ طرح در دیلم افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85579326
۶۴ طرح در دیلم افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد

بوشهر_ ایرنا _ استاندار بوشهر از افتتاح و عملیات اجرایی ۶۴ طرح با اعتبار ۳۴۷ هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال در دیلم خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز دوشنبه با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان دیلم اظهار کرد: دیلم دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه دریامحور است و طرح های متنوعی در این منطقه اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: امسال در هفته دولت، ۶۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۴۷ هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال در شهرستان دیلم افتتاح و عملیات اجرایی می شود که در تاریخ این منطقه بی نظیر است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در دیلم، ۴۷ پروژه با اعتبار یک هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۱۷ پروژه با اعتبار ۳۴۶ هزار و  ۲۴۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

محمدی زاده عنوان کرد: احداث خوابگاه ۱۰ واحدی پزشکان، پنج مدرسه با ۱۵ کلاس درس و پروژه بزرگ شیلاتی از طرح های افتتاحی شهرستان دیلم هستند.

وی عنوان کرد: هتل پنج ستاره امواج طلایی دیلم با سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریال۱، کارخانه تولید لاستیک های سبک و سنگین با سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریال و ۳۰۰ میلیون یورو و ساخت ۶ مدرسه با ۱۰ کلاس درس و اعتبار چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از طرح ها و پروژه های مهمی هستند که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha