سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی دولت برای بهسازی راه چهار روستای بابل

ساری - ایرنا - همزمان با هفته دولت بهسازی راه چهار روستای بابل در بخش های مختلف شهرستان با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار بابل امروز سه شنبه همزمان با افتتاح بهسازی راه چهار روستای این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه زیرساخت های در روستاهای بابل یکی از ضرورت های مهم است که در دستور کار قرار دارد.

علی پیرفلک گفت: همزمان با افزایش زیرساخت ها در بخش های مختلف خدماتی برای روستاها زمینه اشتغال پایدار و رونق تولید فراهم خواهد شد.

وی با بیان این که روستاهای این شهرستان نقش مهمی در تولید محصولات راهبردی کشاورزی در استان دارند، اظهار کرد: همه تلاش ها بر این است تا در حد امکان نیازهای اساسی این کشاورزان در بخش های مختلف تامین شود.

فرماندار بابل ادامه داد: برای بهسازی راه چهار روستای پایین بیشه سر، ترک محله، الله رودبار و کهلودشت بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شد که این امر در توسعه راه روستایی بسیار اثر بخش است.

این مقام مسوول تصریح کرد: باتوجه به گستره پهناور جغرافیایی و تعداد بخش های مختلف در این شهرستان طرح های هفته دولت به طور متوازن در همه بخش ها بابل افتتاح خواهد شد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و ۶ بخش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha