رشد ۳۳ درصدی ضریب نفوذ اینترنت همراه در مازندران

نوشهر-ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندان از رشدِ ۳۳ درصدی ضریب نفوذِ اینترنت همراه و رشد ۲۵ درصدی تلفن همراه طی سه سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل اعزی روزِ سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری همزمان ۸۳۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی مازندران در رامسر افزود: طی سه سال گذشته رشد ۹ درصدی توسعه ارتباطات روستایی ۲۵۵ رقم خورد.

وی صدور مجوز ۴۵۴ دار پیشخوان را از دیگر اقدامات این بخش برشمرد و افزود: همچنین طی این مدت ارایه تسهیلات اشتغالزایی به شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه اشتغالزایی برای بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم کرد.

اعزی، ۲ طرح فیبر نوری و توسعه ارتباطی بخش روستایی را از ابر پروژه‌های این نهاد معرفی کرد و افزود: این در پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، تصویبِ یک فصل مجزای برای توسعه ارتباطات در برنامه هفتم توسعه را از اقدامان مهم دولت در زمینه ارتقای فناوری ارتباطات و اطلاعات دانست و افزود: این امر نشان می‌دهد که مسوولان در سطح ملی به اهمیت فناوری ارتباطات در رشد شاخص‌های اقتصادی و اشتغال واقف هستند.

به گزارش ایرنا، ۸۳۴ طرح ارتباطی و مخابراتی استان مازندران امروز سه شنبه در پنجمین روز هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در رامسر به بهره برداری رسید.

برای این تعداد طرح های مخابراتی و ارتباطی مازندران ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، همچنین همین تعداد طرح های مخابراتی و ارتباطی به گفته مدیرکل مخابرات و ارتباطی مازندران در استان در دست اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha