۱۵ دستگاه‌ ماشین آلات تحویل دهیاری‌های خراسان جنوبی شد

بیرجند - ایرنا - ۱۵ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به ارزش ۳۵۸ میلیارد ریال همزمان با پنجمین روز هفته دولت تحویل دهیاری‌های خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در این آیین که با حضور معاون عمرانی استاندار در روستای حاجی آباد بیرجند برگزار شد گفت: این دستگاه‌ها از محل تفاهم‌نامه پست بانک ایران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور خریداری شده است.

سید حسن هاشمی با اشاره به افتتاح ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه همزمان با هفته دولت در روستاهای خراسان جنوبی افزود: ۱۹۵ پروژه توسط دهیاری‌های استان با اعتبار ۸۶۰ میلیارد ریال اجرا شده‌ است.

وی بیان کرد: ۳۸ نیسان حمل زباله هم برای دهیاری‌های استان تامین شده است که فرآیند تحویل آن انجام می‌شود.

۱۵ دستگاه‌ ماشین آلات تحویل دهیاری‌های خراسان جنوبی شد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی از جذب ۶ نفر سرباز امریه در دهیاری‌های استان طی یک سال گذشته نیز خبر داد و گفت: مجوز جذب ۲۱ نیرو در دهیاری‌های استان را گرفته‌ایم و فرآیند برگزاری آزمون به زودی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به طراحی اتاق وضعیت دهیاری استان در قالب بانک اطلاعاتی اظهار کرد: سالی که گذشت ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شد که مردم در روستاها از عواید آن بهره‌مند خواهند شد.

براساس آخرین آمار رسمی، هزار و ۷۷۶ آبادی دارای سکنه با جمعیت ۳۰۴ هزار و ۸۴۷ نفر در خراسان جنوبی وجود دارد و تعداد روستاهای دارای دهیاری استان ۹۴۹ روستا با جمعیت ۲۸۵ هزار و ۴۹ نفر است.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام دارد و ۷۳۲ پروژه با اعتبار ۲۲ همت در استان خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha