۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85576127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح‌ هادی در خراسان جنوبی رشد جهشی داشته است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: بیشترین رشد اجرای طرح هادی در روستاهای استان طی ۲.۵ تا سه سال اخیر رقم خورده است.

به گزارش ایرنا، جواد قناعت عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بشرویه در جمع خبرنگاران با تاکید بر موفقیت استان در اجرای طرح هادی افزود: میانگین کشوری اجرای طرح هادی ۶۴ درصد و در خراسان جنوبی ۱۷ درصد بیشتر و به میزان ۸۱ درصد است.

وی به افتتاح طرح هادی روستای کرند در سفر امروز اشاره و اظهار کرد: از مجموع ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان در ۷۴۴ روستا، طرح هادی اجرا شده یا در دست اجراست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال در بشرویه افتتاح شد.

وی افزود: این سفر در آستانه هفته دولت و به منظور بهره‌برداری از ۱۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان بشرویه انجام شد و بهره برداری از راهدارخانه ارسک با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و پروژه رفع نقاط حادثه خیز روستای کرند با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال از جمله برنامه‌های سفر امروز بود.

قناعت با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی روستایی در غنی آباد گفت: گازرسانی به سایت ۶۵ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۱۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

وی به اعتبار هزینه شده ۳۲۷ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی شهرداری بشرویه اشاره و اضافه کرد: بازارچه صنایع دستی پارک گلشن با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال، توسعه اینترنت پرسرعت روستای کرند با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال و ۲ واحد ترمینال ضبط پسته با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

استاندار خراسان جنوبی از افتتاح سه کیلومتر باند دوم محور بشرویه - طبس گفت و یادآور شد: تاکنون ۹.۵ کیلومتر از این محور دوبانده شده و ۶.۵ کیلومتر دیگر نیز آماده افتتاح است.

وی گفت: در دولت سیزدهم ۲۷۰ کیلومتر از راه‌های استان دوبانده شده و ۴۸۲ کیلومتر نیز در دست اجراست در حالی که از ابتدای تشکیل استان تا پایان دولت دوازدهم، ۷۲۰ کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی اجرا شده بود.

افتتاح ۲ واحد ترمینال ضبط پسته با ظرفیت اسمی سه هزار تن پسته خشک، بهره برداری همزمان ۲۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال و نهصد و بیستمین واحد مقاوم روستایی، افتتاح پل روستای کرند در راستای رفع نقاط حادثه خیز شهرستان و بهره برداری از پروژه ارتقای سایت همراه اول روستای کرند به فناوری ۴G از پروژه‌هایی است که در ادامه سفر یک روزه استاندار به بشرویه افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha