افتتاح ساختمان پلیس های تخصصی شهرستان ملارد + فیلم

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از افتتاح ساختمان پلیس های تخصصی شهرستان ملارد بعنوان اولین نمونه از این نوع مجتمع ها در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت : در این ساختمان ، تمامی خدماتی که پلیس های تخصصی ارائه می دهند در یک جا جمع شده که باعث می شود مردم از سردرگمی و سفرهای متعدد بین واحدهای پلیس و مراجع قضائی خلاص شوند .

وی افزود : با این کار که نمونه موفقی بوده و امیدواریم در سایر شهرستان ها نیز انجام شود ، مراجعین می توانند به راحتی و سهولت از انواع خدمات پلیس بهره مند شده و نهایتا رضایتمندی آنان جلب گردد.

سردار عزیزی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و پیگیری مجدانه مسئولان شهرستان ملارد برای افتتاح این مرکز ، به احداث تحت نظرگاه تمرکزی در جنب این ساختمان هم اشاره کرد و گفت : چنانچه برابر دستور مقام قضائی نیاز باشد شخصی تحت مراقبت قرار گیرد ،با ساخت این واحد از اعزام وی به ندامتگاه های استان پرهیز و با کاهش هزینه ها خانواده ها نیز می توانند به سهولت به این افراد دسترسی داشته باشند .

جعل و کلاهبرداری ، اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جرائم اقتصادی ، تشخیص هویت ، اداره مبارزه با سرقت ، معاون مبارزه با مواد مخدر ، اداره اطلاعات و امنیت عمومی ، اداره گذرنامه و اتباع خارجی ، اداره نظارت بر اماکن عمومی، بازداشتگاه و واحدهای اداری در ۷۵ اتاق و دفتر گردهم آمده و به مراجعین خدمت رسانی خواهند کرد .


بر اساس این گزارش امروز همچنین با حضور سردار عزیزی فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران ، محند علی مهری معاون استاندار ،ائمه جمعه ملارد و صفادشت ، امین اسدی فرماندار شهرستان ملارد ، حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی ، بخشداران و شهرداران ملارد و صفادشت و جمعی از مسئولان محلی ، ساختمان کلانتری روستای بیدکنه نیز در زمینی به گستره ۱۶۰۰ مترمربع و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و مشارکت دهیاری های بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha