۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85580503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از طرح های خدماتی و عمرانی همزمان با هفته دولت در ملارد

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد از افتتاح هفت پروژه خدماتی ،کشاورزی ،رفاهی و عمرانی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در سطح این شهرستان خبر داد.

امین اسدی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در تشریح این خبر گفت : شرکت آکام فولاد با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال و ظرفیت تولید بیش از ۴۰ هزار تن فولاد در سال ، واحد تولیدی سرور گستر در زمینه تولید رنگ رزی و چاپ و تکمیل پارچه با سرمایه گذاری بیش از ۵ هزار میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۷ هزار تن محصول ، شرکت آسام فرافرم آترون تولید کننده انواع اگزوز خودرو با میزان اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال ، طرح توسعه ای شرکت دانش بنیان سلول فناور دارو در زمینه کشت بافت میوه های ریز با مزیت درمان سرطان در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و ۳۲۰ متر آزمایشگاه با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال بخشی از این پروژه ها می باشد که در بخش صفادشت این شهرستان افتتاح گردید.

اسدی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این واحدهای تولیدی و کشاورزی در مجموع برای بیش از ۳۸۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می گردد.

وی در ادامه به افتتاح ساختمان پلیس های تخصصی شهرستان ملارد با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ملارد اشاره کرد و آن را اقدام موثری برای سهولت دسترسی مردم به پلیس های تخصصی برشمرد که همه پلیس های تخصصی در یک مکان مستقر و به ارائه خدمات به مراجعین خواهند پرداخت .

گفتنی است ساختمان کلانتری روستای بیدگنه از دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور محمد علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت السلام خوبانی امام جمعه ملارد، حجت الاسلام خوبرو امام جمعه صفادشت ،بخشدادان و شهرداران و شماری از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

بر اساس این گزارش ششمین مرکز جامع سلامت شهری شهرستان ملارد واقع در شهرک طالقانی منطقه سرآسیاب آخرین پروژه ای بود که امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

این مرکز که در زمینی به متراژ ۳۴۰ مترمربع در ۲طبقه با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است که جمعیتی بالغ بر ۲۳ هزار نفر را تحت پوشش بهداشتی قرار می‌دهد.

این مرکز در بلوار رسول اکرم (ص) خیابان سعدی انتهای کوچه بیستم واقع است و همه روزه با حضور دو پزشک، واحد دندانپزشکی، واحد سلامت روان، بهبود تغذیه، و ۶ مراقب سلامت و ماما از ساعت هشت صبح جهت ارائه خدمت به عموم مردم شهرستان دایر خواهد بود.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha