شهردار ملارد : قطار توسعه شهری به سرعت پیش می رود/ پروژه عمرانی رهاشده نداریم

ملارد - ایرنا - شهردار ملارد گفت : هیچ پروژه عمرانی رهاشده و بلاتکلیف در شهر ملارد وجود نداشته و به همت مدیران شهری ، قطار پیشرفت و توسعه این شهر به سرعت قابل قبولی رسیده است .

محمد بهمنی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود : رویکرد ما توسعه محور با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ،ساماندهی و اجرای پروژه های زیرساختی و نهایتا بالاترین سطح کیفی زندگی شهروندان می باشد که در همین راستا در کنار تعریف پروژه های جدید ، مصمم هستیم تا طرح های نیمه تمام را با جدیت در دست گرفته و به اتمام برسانیم .

شهردار ملارد : قطار توسعه شهری به سرعت پیش می رود/ پروژه عمرانی رهاشده نداریم

وی در ادامه به تکمیل و بهره برداری از چند طرح مهم و شاخص مانند ساختمان آتش نشانی الغدیر ،سالن ورزشی شهیدان شوریابی ،ساختمان پلیس های تخصصی طی ماههای گذشته و همچنین برخی اقدامات روتین همچون برنامه جمعه های جهادی ،آسفالت معابر عمومی ،کفپوش و جدول گذاری ، روشنایی سطح معابر ،خرید باکس جمع آوری زباله اشاره کرد و گفت: پروژه های عمرانی جدیدی نیز برحسب نیازسنجی و مطالبات شهروندان تعریف ، طراحی و به تصویب شورای محترم اسلامی شهر نیز رسیده است .

شهردار ملارد : قطار توسعه شهری به سرعت پیش می رود/ پروژه عمرانی رهاشده نداریم
شهردار ملارد ضمن تاکید بر این نکته که این اقدامات براساس اولویت بندی و بدون لحظه ای توقف و به طور شبانه روزی در دست اجرا است ، توجه ویژه مدیریت شهری به افزایش سرانه های فرهنگی را یادآور شد و از عملیات ساخت خانه فرهنگ ملارد در سه طبقه با زیربنای ۲۷۰۰ مترمربع و همچنین تکمیل ساختمان فرهنگسرا در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار خبر داد.

به گفته بهمنی ساختمان فرهنگسرا در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات سفت کاری آن تمام شده و عملیات نازک کاری و اجرای تاسیسات مکانیکی ،گرمایشی و سرمایشی در حال اجراست .

احداث دو زمین چمن مصنوعی در پارک بانوان و پارک خیابان امام خمینی و مجموعه ورزشی تنیس و پدل در اسپرت پارک مارلیک بخشی از طرح های در دست اقدام ورزشی بعلاوه احداث کمربندی غربی شهرملارد ، پروژه پارکینگ طبقاتی ، سوله های بحران و ساختمان مرکز خدمات موتوری از دیگر طرح های خدماتی و عمرانی در دست تکمیل بود که شهردار ملارد از آنها نام برد.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش و پیگیری مسئولان و مدیران شهری ، سالهای پرخیر و برکتی برای شهروندان شریف ملارد در پیش رو خواهد بود.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران و مرکز این شهرستان شهر ملارد است.

این شهرستان در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ از شهرستان شهریار جدا شد و مستقل گردید.

شهرستان ملارد از شمال شرقی با شهرستان فردیس و شهرستان کرج و از شمال تا غرب با شهرستان اشتهارد استان البرز، از جنوب با شهرستان زرندیه استان مرکزی و از شرق با شهرستان شهریار همسایه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha