۷ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85580869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری صیادان غیرمجاز در لرستان

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۷
کد خبر: 85580869
دستگیری صیادان غیرمجاز در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه صیاد غیرمجاز در الیگودرز دستگیر و ۸۰ قطعه ماهی از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از حفاظت محیط زیست لرستان علی سالاروند بیان کرد: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست الیگودرز در سطح حوزه های آبی شهرستان، موفق شدند یک گروه صیاد غیر مجاز را که برخلاف قوانین شکارو صید اقدام به صید غیر مجاز ماهی در سطح رودخانه‌های این شهرستان نموده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: از این متخلفین علاوه بر ٨٠ قطعه ماهی صید شده ١٠٠ متر تور دامی ماهیگیری و سایر ادوات صید کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: برای این متخلفین پس صورتجلسه اولیه تنظیم و پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

سالاروند از دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ١۵۴٠ تماس بگیرند.

وی یادآور شد: ۲۸۰ متخلف زیست محیطی امسال در این استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست استان سال گذشته ۹۹۲ پرونده تخلفاتی تشکیل که بیش از ۱۸ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال ضرر و زیان به محیط زیست استان وارد شد.

سالاروند اظهار داشت: چهار میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال میزان ضرر و زیان وارده تخلفات زیست محیطی در سطح استان بوده که تاکنون از این میزان یک میلیارد و ۴۲ میلیون و ۸۴۸ هزار ریال وصول و مابقی نیز در حال پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha