اجرای نیمی از طرح‌های عمرانی «من شهردارم» در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: اجرای نیمی از طرح‌های «من شهردارم ۲» که در مناطق بیست و دو گانه پایتخت شروع شده هم اکنون به پایان رسیده است.

به گزارش ایرنا، عباس شعبانی روز چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های من شهردارم در مناطق ۲، ۳، ۱۷، ۱۸ از تحقق بیش از ۵۰ درصد پروژه‌های طرح من شهردارم ۲ در مناطق بیست و دو گانه خبر داد و بر ضرورت تکمیل پروژه‌های طرح «من شهردارم ۲» تا پایان شهریور ماه تاکید کرد.

معاون شهردار تهران افزود: طبق زمان بندی صورت گرفته تا پایان شهریورماه سال جاری هیچ گونه پروژه آغاز نشده و غیرفعال در مناطق بیست و دوگانه نباید موجود باشد و همه پیگیری‌ها و بررسی موارد خاص در این خصوص صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های من شهردارم ۲ تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

اجرای نیمی از طرح‌های عمرانی «من شهردارم» در پایتخت

شعبانی در ادامه با تاکید بر ارتقای وضعیت کیفی این طرح‌ها، من شهردارم ۲ را از مواردی دانست که در سال ۱۴۰۳ با توجه به دومین سال اجرای این طرح باید به صورت ویژه و خاص مورد پیگیری و مدنظر مناطق ۲۲ گانه قرار گیرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه لزوم رسیدگی جدی مناطق به وضعیت پروژه‌های احداثی را خواستار شد.

همچنین سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارشی مجمل از میزان تحقق پروژه‌های طرح من شهردارم ۲ با توجه به اطلاعات سامانه‌های تخصصی موجود به ویژه سامانه کنترل پروژه و بررسی میدانی وضعیت پروژه‌های محقق شده بر لزوم اتمام پروژه های این طرح طبق برنامه زمان بندی تأکید کرد.

اجرای نیمی از طرح‌های عمرانی «من شهردارم» در پایتخت

در این نشست شهرداران مناطق ۲، ۳، ۱۷، ۱۸ ضمن ارائه گزارش از وضعیت پروژه‌های من شهردارم ۲ از اتمام حداکثری این پروژه‌ها تا پایان شهریور امسال خبر دادند.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح من شهردارم برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ در جهت مشارکت شهروندان در تصمیم گیری و اولویت بندی پروژه‌های محله ای و منطقه ای و اعمال در بودجه سالیانه شهرداری با مشارکت ۳۵۶ هزار نفر و انتخاب یک هزار و ۴۶۲ پروژه به ارزش چهار هزار میلیارد تومان که بالای ۹۳ درصد انجام شد.

همچنین در سال ۱۴۰۲ نیز با مشارکت بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر و انتخاب ۲ هزار و ۹۵۵ پروژه محلی با اعتبار پروژه به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال در سطح محلات مختلف صورت گرفت که شهرداری توانست از طریق این طرح، وجهه خود را از یک نهاد خدماتی صرف به یک «نهاد اجتماعی فرهنگ‌محور و خدمت‌محور» ارتقا دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha