۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85581589
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پنج افسر نیروی انتظامی در پرونده فوت یک متهم در لاهیجان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان از بازداشت پنج نفر از کارکنان نیروی انتظامی در جریان پرونده فوت یک متهم در تحت نظرگاه فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.  

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری گیلان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان روز چهارشنبه با اشاره به فوت یک متهم در تحت نظرگاه فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: مقامات قضایی شهرستان بلافاصله پس از این واقعه در محل حاضر و بررسی موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

- تحت نظرگاه مکانی است که متهمان حسب مورد به دستور مقام قضایی یا در جرائم مشهود به موجب قانون براساس گزارش کتبی ضابطان و مقامات ذیصلاح قانونی تا تسلیم به مقام قضایی و حداکثر تا مدت ۲۴ ساعت در آن محل نگهداری می شوند.

ابراهیم انصاری با اشاره به تعیین بازپرس ویژه برای این پرونده بیان کرد: در این خصوص برای پنج نفر از افسران نیروی انتظامی قرار بازداشت موقت صادر شده است.

وی ادامه داد: این موضوع در کمیته پیگیری وقایع خاص دادگستری گیلان نیز با حضور مسئولان قضایی استان مطرح شد و مورد رسیدگی و نظارت ویژه قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: هیات حقوق شهروندی استان گیلان به لاهیجان عزیمت کرده و تحقیقات و بررسی‌های دقیق قضایی نیز ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha