۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85581724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان: هیچ کلاسی در سال تحصیلی جدید بدون معلم نخواهد بود

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید هیچ کدام از کلاس‌های درس استان بدون معلم نخواهد بود گفت: امسال پنج هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش خوزستان جذب شد؛ البته همچنان با کمبود نیروی آموزشی روبرو هستیم.

به گزارش ایرنا، عبدالله حبیبی چهارشنبه در نشست شورای اداری خوزستان در سرسرای شهید هاشمی استانداری بیان کرد: تعهد خواهیم داد که هیچ کلاسی در سال تحصیلی جدید بدون معلم نباشد هر چند با کمبود شدید نیرو روبرو هستیم.

شهرداری‌ها در تامین سرویس مدارس پای کار باشند

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: تامین سرویس مدارس طبق مصوبه هیات وزیران بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

وی گفت: خانواده‌ دانش‌آموزان در سامانه سپند ( سامانه سرویس مدارس) ثبت نام کردند و انتظار می‌رود شهرداری‌ها در تهیه سرویس مدارس کوتاهی نکنند.

حبیبی همچنین بر زیباسازی فضای اطراف مدارس توسط شهرداری‌ها تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان همچنین از آغاز اجرای مانور بازدید از مدارس استان به منظور رصد آماده‌سازی فضاهای آموزشی با توجه به نزدیک شدن مهرماه خبر داد.

وی افزود: خوزستان در شاخص برنامه‌ریزی برای صدور ابلاغ معلمان به منظور حضور بر سرکلاس درس تا قبل از شهریور ماه، استان برتر کشور شد.

حبیبی یکی از اقدامات خوب در حوزه آموزش استان را توسعه هنرستان‌ها عنوان کرد و افزود: هشت هنرستان جدید در استان راه‌اندازی شده است و باید توجه داشت که توسعه مهارت آموزی دانش‌آموزان باید در اولویت باشد .

به گزارش ایرنا، خوزستان به لحاظ تعداد جمعیت دانش‌آموزی با یک میلیون و یکصد هزار نفر جایگاه سوم کشور را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha