۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۳۶
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85581928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌اندازی هنرستان کشاورزی از نیازهای آموزشی اصفهان است
عکس آرشیوی است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: راه‌اندازی هنرستان کشاورزی از نیازهای ضروری آموزشی استان است و اعتبارات لازم برای احداث آن نیز تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا مرتضوی عصر چهارشنبه در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان اصفهان افزود: آموزش‌ و پرورش و سازمان جهاد کشاورزی همواره پیگیر تاسیس هنرستان کشاورزی بوده اند.

وی اضافه کرد: کمبود کارگر ماهر و انباشت نیروی بیکار تحصیلکرده از چالش‌های استان اصفهان است و بی تردید جهت‌گیری آموزش‌ و پرورش قادر است این مشکل را کمتر کند.

استاندار اصفهان با اشاره به فرایند اجرای ماده ۱۳ (قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق کشور) و ابلاغ آن به استان‌ها پس از ۲۶ سال ادامه داد: در ایام پایانی دولت سیزدهم مصوبه نهایی در این ارتباط توسط هیات وزیران صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: در دولت سیزدهم مساله نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش در استان حل شد.

محمدرضا جان‌نثاری خاطرنشان کرد: اکنون معضلی با موضوع زیرساخت و نیروی انسانی در استان وجود ندارد و وضعیت کنونی با سال‌های گذشته تفاوت قابل توجهی دارد.

وی تصریح کرد: افق تعیین شده در مسیر حرکت آموزش‌ و پرورش روشن و شفاف است و تحول در این عرصه را در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: پیشنهاد می‌کنیم گزارشی مبسوط از خدمات ارائه شده به‌ ویژه در زمینه‌های تامین نیروی انسانی، زیرساخت‌ها، مدرسه‌سازی و مرمت کلاس‌های درس تهیه و منعکس شود.

به گزارش ایرنا، حدود یک میلیون دانش‌آموز استان اصفهان در سال تحصیلی گذشته در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی تحصیل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha