۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85582079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| احداث پل ارتباطی برای ۳۵۰ خانوار «پشت قلا» دلفان پس از ۱۵ سال

خرم آباد - ایرنا - آغاز عملیات اجرایی ساخت یک پل ارتباطی موجی از شادی و امید به ماندگاری را در میان ۳۵۰ خانوار ساکن در منطقه عشایری پشت قلا شهرستان دلفان زنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منطقه عشایری پشت قلا یکی از مناطق سخت گذر بخش ایتیوند شهرستان دلفان است که با ۱۳ روستا و ۳۵۰ خانوار ضریب محرومیت بالایی دارد و یکی از عوامل توسعه نیافتگی و محرومیت در این منطقه هم نبود راه ارتباطی ایمن است.

عبور از رودخانه «گیزه رود» بدون استفاده از ماشین های شاسی بلند و کمک دار امکان پذیر نیست و همین امکان در مواقعی هم وجود ندارد ، چراکه با افزایش حجم آب رودخانه در فصل بارش ها، این ارتباط برای چندین ماه قطع می شود.

ساخت پل ارتباطی یکی از خواسته های دیرینه مردمان این دیار بود که عملیات اجرایی آن همزمان با هفته دولت در آیینی با حضور فرماندار دلفان، مدیرکل امور عشایر لرستان و مسوولان محلی آغاز شد .

مردم منطقه از اجرایی شدن خواسته اساسی و دیرینه خود با ساخت این پل ارتباطی شادمان و امیدوار هستند و ضمن قدردانی از مسوولان انتظار دارند ساخت این پل در زمان اعلام شده به پایان برسد تا از سختی و رنج تردد رهایی یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha