۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85582165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث ۲ ساختمان بخشداری در دلفان 

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85582165
احداث ۲ ساختمان بخشداری در دلفان 

خرم آباد - ایرنا - همزمان با گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی ساختمان اداری بخشداری های ایتیوند و میربگ در شهرستان دلفان آغاز شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ساختمان اداری بخشداری ایتیوند در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع در روستای وروشت مرکز بخش و ساختمان اداری بخشداری میربگ در زمینی به مساحت هزار مترمربع در روستای فرهاد آباد با مجموع اعتبار ۸۰ میلیارد ریال احداث می شوند.

این ۲ بخشداری دهه فجر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و هم اکنون در ساختمان های استیجاری ارائه خدمت می کنند.

استاندار لرستان نیز در سفر به دلفان با حضور در آیین کلنگ زنی بخشداری ایتیوند، در جمع مردم حاضر شد و ضمن بازدید تعدادی از واحدهای مسکونی نیازمندان در روستای وروشت، نسبت به حل مشکل آنان قول مساعد داد.

«ابو طالب شفقت» در مسجد این روستا به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: ۲ کار مهم دعوت مردم به تلاش و رونق اقتصادی همچنین فراهم کردن زیرساخت ها برای جلوگیری از مهاجرت از وظایف دولت است و باید در اولویت خدمت به مناطق محروم قرار گیرد.

وی همچنین به تحقق درخواست اهالی بخش ایتیوند مبنی بر راه اندازی مراکز و نمایندگی های ادارات در مرکز این بخش تازه تاسیس تاکید کرد.

ایتیوند با ۱۱۸ روستا و ۱۱ هزار نفر جمعیت و میربگ با ۹۲ روستا و ۲۰ هزار نفر جمعیت از بخش های شهرستان دلفان در استان لرستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha