۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85582255
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کشف پنج هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی نهبندان از کشف پنج هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه اتوبوس و ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که خودرورها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، چهار هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان کرد: در این خصوص چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین گفت: ماموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک‌ دستگاه کامیون فوتون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ عرب افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، مقدار هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی اظهار کرد: ماموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha