افتتاح طرح گازرسانی به پنج روستای بوکان/میزان برخورداری به ۹۳ درصد رسید

مهاباد- ایرنا- گازرسانی به پنج روستای بوکان با ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه روز پنجشنبه همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره گاز بوکان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح گفت: در این آیین بهره برداری از گاز طبیعی در روستاهای اوینه چی، گاینجه، قلعه تپه، قادر آباد و باغچه بوکان آغاز شده است.

اسماعیل رسول زاده بیان کرد: برای تکمیل این پروژه در مجموع بیش از ۲۳.۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده که با هزینه کالا و انشعاب برآورده هزینه آن به ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی با بیان اینکه در قالب این پروژه ۳۰۰ خانوار این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند، گفت: هم اکنون ضریب برخورداری روستاهای بوکان از گاز طبیعی به ۹۳ درصد رسیده است.

رییس اداره گاز بوکان گفت: همچنین گازرسانی به هفت روستای دیگر شهرستان در دست اقدام بوده که با تلاش شبانه روزی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید استاندار آذربایجان‌غربی طرح های نیمه تمام شهرستان بوکان

در ادامه سفر استاندار آذربایجان غربی به بوکان از طرح های نیمه تمام این شهرستان بازدید و نسبت به تکمیل هرچه سریع تر پروژه ها تاکید کرد.

افتتاح طرح گازرسانی به پنج روستای بوکان/میزان برخورداری به ۹۳ درصد رسید

پروژه احداث فاز ۲ بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت ۱۵ درصدی در حال اجراست، مورد بازدید استاندار آذربایجان غربی قرار گرفت.

اجرای پروژه کنار گذر و اتوبان بوکان- میاندوآب که از سال ۱۳۹۹ با مبلغ قرارداد ۷۵ میلیارد تومان به طول ۲۱ کیلومتر آغاز شده نیز مورد بررسی میدانی مقام عالی استان قرار گرفت.

پروژه سالن طبقاتی ورزش های غیر توپی بوکان که پارسال کلنگ زنی شده بود، از دیگر طرح هایی بود که استاندار آذربایجان غربی به همراه جمعی از مدیران کل از آن بازدید به عمل آورد.

افتتاح طرح گازرسانی به پنج روستای بوکان/میزان برخورداری به ۹۳ درصد رسید

طی هفته دولت امسال در بوکان حدود ۶۷ طرح زیرساختی و عمرانی با بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران کل و معاونان خود با حضور میدانی آخرین وضعیت تعدادی از پروژه های بوکان را بررسی کرد.

همچنین جلسه جمع بندی روند اجرایی طرح های دور اول سفر در قالب جلسه شورای برنامه ریزی با محوریت این شهرستان در بعداز ظهر امروز برگزار خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

بوکان با ۲۸۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha