۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85582406
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملکرد شهیدان رجایی و باهنر عامل محبوبیت مردمی آنان است

رشت - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: شهیدان رجایی و باهنر مدت کوتاهی در دولت حضور داشتند اما به دلیل عملکردشان در نزد مردم بسیار محبوب بودند و این محبوبیت همچنان ادامه دارد زیرا مدیریت آنان دینی، اسلامی و مردمی بود.

به گزارش ایرنا، سیدمرتضی بختیاری روز پنجشنبه در چهل و سومین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در رشت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهید رئیسی از متن جامعه و قشر محروم جامعه بودند و سختی‌های زیادی کشیدند و به همین دلیل محرومان را به خوبی درک می‌کردند.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر شهید رجایی مرید و پیرو امام راحل(ره) بود همانطور که شهید رئیسی نیز پیرو و مطیع مقام معظم رهبری بود و زندگی ساده ای داشتند و در خدمت به مردم از پای ننشستند.

وی افزود: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی نیز هیچگاه خسته نمی‌شد زیرا هر خدمتی که انجام می داد به خدا نزدیکتر می شد. این ویژگی نیز یکی از شیوه های مدیریت دینی و اسلامی است و هم اینک ما باید این ۲ شهید را الگوی خود قرار دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه به ترور شهیدان رجایی و باهنر اشاره و اضافه کرد: سازمان جهنمی منافقان که در دامن آمریکا پرورش یافته، شاید توانسته برخی از مسئولان ما را به شهادت برساند و چهره پلید خود را نشان داد اما منافقان و سایر دشمنان ما از نظام اسلامی بسیار سیلی خوردند و همیشه در برابر مردم و رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری شکست خورده اند.

بختیاری بیان کرد: یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی که به دست معمار کبیر انقلاب بنا نهاده شد، اتکاء و اعتماد به مردم است زیرا امام راحل(ره) به مردم اعتقاد و تکیه داشت چنانکه تشکیل حکومت و نظام جمهوری اسلامی را متکی به رای مردم کردند و هر قدم در کشور ما بر اساس قانون و اتکاء به رای مردم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اما منافقان پلید و بلندگوهای تبلیغاتی شرق و غرب از دهه ۶۰ نظام ما را دیکتاتوری خواندند و توطئه های دشمنان علیه این نظام و کشور همچنان ادامه دارد در حالی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که مهمترین اتفاق قرن بیستم بود، تمام اتفاقات با نظر و رای مردم انجام می شود.

وی با اشاره به مبارزه جبهه مقاومت گفت: هم اینک نیز شاهدیم که رژیم جعلی صهیونیستی کودکان، زنان و مردان بی‌گناه زیادی را به خاک و خون کشیده و جنایات فجیعی را انجام می دهد اما قدرتهای استکباری مایل به صلح نیستند و از جنایت این رژیم پلید حمایت می‌کنند زیرا آنان می‌دانند که جبهه مقاومت ریشه آنان را خواهد زد چون این وعده خداوند است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به شهدای گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: استان گیلان قبل و پس از انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر و زیادی را نثار انقلاب کرده و این استان در دوران دفاع مقدس نیز هشت هزار شهید را تقدیم میهن اسلامی کرده که از این تعداد ۲۵۷ شهید کارمند دولت بودند و سرداران بزرگی نیز از این استان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، در چهل و سومین سالگرد شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان، برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha