۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85583696
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پس از وقفه ۹ ساله انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خوزستان برگزار شد

اهواز - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری انتخابات موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان پس از وقفه ۹ ساله در استان خبر داد.

مجید منادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشارکت حداکثری هنرمندان عرصه نمایش در این انتخابات، اظهار کرد: این انتخابات پس از وقفه ۹ ساله برای نخستین بار به صورت الکترونیکی در استان برگزار شد.

وی تعداد نامزدهای تأیید شده در این انتخابات را دوازده نفر عنوان و اظهار کرد: کاندیداها بر اساس اساسنامه و طبق شرایط اعلامی انجمن هنرهای نمایشی کشور بررسی و اعلام شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان را ۸۵۷ نفر برشمرد و افزود: از این تعداد قریب به ۸۰ درصد در انتخابات مشارکت داشتند و بیشترین مشارکت استانی را رقم زدند.

وی همچنین با اشاره به این‌که بنابر اساسنامه موسسه انجمن هنرهای نمایشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان وظیفه نظارت بر روند برگزاری انتخابات، هماهنگی و تایید عضویت اعضای انجمن هنرهای نمایشی، نظارت بر برگزاری مجمع عمومی استان را بر عهده دارد توضیح داد: این اداره کل هیاتی سه نفره را به همراه هیات موسس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان موظف به انجام این کار کرد که در یک فرآیند شفاف و مورد تایید مرکز کار خود را انجام دادند.

پس از وقفه ۹ ساله انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خوزستان برگزار شد

اسامی منتخبان

به گفته‌ منادی نتایج انتخابات موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به ترتیب شامل آقایان سیدصادق فاضلی، حسین ذوالفقاری، آقای علی بنائیان، ساسان شکوریان، محمدحسین طهماسبی می باشند و آقای محمد یاقوت پور به عنوان علی البدل اول و آقای احسان آذربنیاد به عنوان علی البدل دوم هیئت مدیره معرفی شدند. همچنین آقای عبدالمحمد نعناکار با کسب اکثریت آرا به عنوان بازرس انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha