۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85583862
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از سعید اسماعیلی قهرمان المپیک فرانسه در دزفول

دزفول-ایرنا- مسوولان استانی و شهرستانی با حضور در منزل سعید اسماعیلی دارنده مدال طلای المپیک فرانسه از وی تجلیل کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تجلیل از این قهرمان المپیکی دزفول به ابتکار مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان انجام و با حضور در منزل این قهرمان از تلاش‌های وی برای کسب باارزش‌ترین مدال المپیک قدردانی شد.

خادمعلی تهذیبی افزود: قبل از مسابقات مسوولان استانی قول دادند به ورزشکارانی که در مسابقات المپیک موفق به کسب مدال طلا می‌شوند ۶ میلیارد ریال و به دارنده مدال‌های نقره و برنز به ترتیب چهار میلیارد ریال و ۲ میلیارد ریال اهدا کنند.

وی گفت: یک فقره چک بانکی به مبلغ ۶ میلیارد ریال در این دیدار به حساب هیات کشتی دزفول برای اهدا به سعید اسماعیلی این قهرمان المپیک واریز شد.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول ادامه داد: دارنده مدال طلای المپیک مشمول آیین‌نامه سرباز قهرمان خواهد بود و از هدایایی که مسوولان کشوری و هیات دولت تصویب کرده‌اند، بهره‌مند خواهد شد.

تجلیل از سعید اسماعیلی قهرمان المپیک فرانسه در دزفول

عضو هیات رییسه و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش این قهرمان کشتی و خانواده وی قدردانی کرد و گفت: برخی قول‌هایی که مسوولان داده بودند محقق و بقیه بررسی و پیگیری خواهند شد.

عباس پاپی‌زاده افزود: برای توسعه هرچه بیشتر ورزش قهرمانی کشتی از این ورزشکار ارزنده دزفول استفاده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، نماینده مردم دزفول در مجلس، نماینده، امام جمعه، فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان دزفول و سایر مسوولان محلی با حضور در منزل سعید اسماعیلی از وی تجلیل کردند.

به گزارش ایرنا، سعید اسماعیلی ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی مرداد امسال با غلبه بر قهرمان نامدار اوکراینی به مدال طلای المپیک پاریس رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha