۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85583929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه گذاری ویژه‌ برای توسعه هاکی روی چمن انجام شود

زنجان -ایرنا- دبیر فدراسیون هاکی گفت: هاکی روی چمن جزو رشته‌های المپیکی است از این رو باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ در آن صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان اسدی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان زنجان با بیان اینکه فقدان بودجه مشکل اصلی پیشبرد برنامه‌های ورزشی است، افزود: هرچند عشق و علاقه به یک رشته ورزشی موجب توسعه آن می شود اما تا زمانی که مشکل بودجه و مباحث مالی آن حل نشود توسعه کلی رقم نمی خورد.

وی با بیان اینکه فدراسیون در حد توان خود حمایت‌های لازم را از هیات هاکی استان‌ها به ویژه استان زنجان انجام داده است، اضافه کرد: با برگزاری مجمع انتخاباتی و انتخاب رئیس جدید هاکی استانها حمایت‌ها و حتی اعطای میزبانی ها انجام خواهد شد.

اسدی بر لزوم وجود حامیان مالی در برنامه‌های هیات‌های ورزشی استانها تاکید کرد و افزود: نکته مثبت برنامه‌های رئیس جدید هیات هاکی استان زنجان به این موضوع اختصاص داشت که باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان در حوزه ورزش جایگاه ویژه‌ای دارند، افزود: حضور جوانان ‌در هیات های ورزشی به پیشبرد کارها کمک زیادی می‌کند.

این مسوول با بیان اینکه قولها و وعده هایی که از سوی روسای هیات ورزشی داده می‌شود باید پیگیری شود، اظهار داشت: اعضای هیات و گروه‌های هدف نیز باید خواستار پیگیری وعده‌های داده شده باشند.

دبیر فدراسیون هاکی با بیان اینکه اوج موفقیت‌های رشته هاکی استان زنجان به قبل از سال ۹۵ اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با نگاهی ویژه و توسعه زیرساخت‌ها از قبیل چمن مصنوعی این رشته گسترش بیشتری پیدا کند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه رشته هاکی در کشور قدمت بیش از ۵۰ ساله دارد، ادامه داد: قدمت این رشته در استان زنجان نیز به ۴۰ سال برمی‌گردد.

جواد بازرگان با بیان اینکه رشته هاکی در استان زنجان عقبه بسیار خوبی دارد،افزود:این رشته زمانی در استان در اوج شکوفایی قرار داشت و اکنون به وضعیت کنونی رسیده است.

وی با بیان اینکه منش پهلوانی و جوانمردی مولفه های مهم در ورزش است، اظهار داشت: این مساله را قبل و بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان شاهد بودیم.

این مسوول با بیان اینکه در این مجمع رئیس قبلی هیات به نفع کاندیدای دیگر کناره گیری کرد که نشان از همراهی و همدلی در ورزش است، ادامه داد: ۲ کاندیدای این مجمع، دغدغه توسعه ورزش هاکی استان را دارند و در این میان رئیس قبلی در حد بضاعت خود فعالیت کرد.

وی، رمز موفقیت حوزه ورزش را منوط به کار تیمی عنوان کرد و افزود: اگر کار تیمی نباشد کارها پیش نمی‌رود و این موضوع باید مورد توجه رئیس جدید هیات هاکی استان باشد.

بازرگان به موضوع آمایش سرزمینی اشاره کرد و افزود: ۲ شهرستان استان استعداد خوبی در این رشته دارند که باید سرمایه‌گذاری لازم در آنها صورت گیرد البته این به این معنا نیست که شهرستان‌های دیگر مورد غفلت واقع شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در مقایسه با استان‌های دیگر کمترین درآمد را از محل واگذاری اماکن ورزشی دارد، خاطرنشان کرد: این اداره کل در حد توان خود تلاش کرده است کمک حال هیات‌های ورزشی به ویژه در واگذاری اماکن ورزشی باشد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۹۵ درصد هیات های ورزشی استان صاحب خانه هستند که در این راستا کمک لازم برای تسریع فعالیت‌ها صورت گرفته است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha