محموله لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در دورود توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی دورود گفت: ۲۷۵ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مجتبی نوریان روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران یگان امداد دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران ۲۷۵ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی شامل ادکلن، ژل صورت و ریمل قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از خودروی توقیفی کشف کردند که در این راستا ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف قهوه قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد نیز از توقیف یک دستگاه خودروی سواری خبر داد و گفت: عوامل پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰۰ کیلوگرم قهوه فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شدند و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha