۴۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه روستاهای سرعین اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴۱۷ میلیارد ریال برای تکمیل راه سه روستای گردشگرپذیر شهرستان سرعین با هدف رونق صنعت گردشگری در آنها خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرعین، علی نیکزاد روز یکشنبه در بازدید از عملیات راه‌سازی جاده ارجستان گفت: امسال ۲۹۷ میلیارد ریال برای تکمیل قطعات اول و دوم این جاده تا پایان فصل کاری تامین و هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: برای تکمیل مسیر در حال احداث روستای لاطران به روستای ورگه‌سران نیز ۷۰ میلیارد ریال و برای مسیر در حال اجرای روستای اوجور به روستای ورگه‌سران سرعین نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: با صرف این اعتبارات و تکمیل جاده و مسیر روستاهای یاد شده، حضور گردشگران و مسافران سرعین در آن روستاها افزایش یافته و زمینه تولید درآمد برای اهالی منطقه فراهم خواهد شد.

فرماندار سرعین هم در این بازدیدها گردشگری را مهم‌ترین ظرفیت سرعین دانست و گفت: هر قدر بر تامین و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هزینه و سرمایه‌گذاری شود، بر جذب و ماندگاری مسافران موثر خواهد بود.

باقر باقرزاده افزود: شهر توریستی سرعین در سال‌های اخیر با احداث برخی زیرساخت‌های گردشگری از جمله پل معلق ترکیبی بیش از گذشته در توجه گردشگران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان سرعین استقبال می‌کنیم.

شهرستان سرعین با جاذبه‌های گردشگری از جمله آبگرم‌های متعدد، پیست اسکی و پل معلق و ترکیبی در حاشیه جاده اردبیل - سراب واقع شده و از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی استان اردبیل است.

اخبار مرتبط