طرح ضربتی انتقال وانت بارهای مزاحم از بزرگراه شهید محلاتی

ت️هران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ گفت: طرح ضربتی رفع سد معبر و انتقال وانت بارهای میوه فروش جهت تسهیل در تردد شهروندان و کاهش گره‌های ترافیکی در این منطقه با حضور عوامل اجرایی شهرداری این منطقه اجرا شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا رباطی روز یکشنبه با اشاره به اجرای طرح ضربتی سد معبر در بزرگراه شهید محلاتی افزود: عملیات رفع سد معبر و جمع آوری وانت بارهای مزاحم به منظور ایجاد ‌نظم و ترافیک، رفع نازیبایی بصری و همچنین برای آسایش تردد شهروندان توسط عوامل اجرایی معبربان در بزرگراه شهید محلاتی و خیابان ده حقی، میدان مالک اشتر واقع در ناحیه پنج انجام شد.

وی با اشاه به استمرار طرح رفع و جمع آوری سد معبر در محورها و محلات منطقه اظهار کرد: این طرح حتی روزهای تعطیل و پایان هفته در قالب طرح «جمعه‌ها تعطیل نیست» با همکاری نواحی ششگانه بویژه در محورهای پرتردد و مورد مطالبه شهروندان اجرایی شده و بطور مستمر در دستور کار است.

طرح ضربتی برای وانت بارهای بزرگراه شهید محلاتی

معاون شهردار منطقه ۱۴ در ادامه از برپایی روز بازارها با جانمایی چند نقطه از جمله در محله پرستار و انتهای خیابان هاشمی به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های صورت گرفته برای جمع آوری بساط گستران و کاهش مشکلات مربوط به سد معبر در منطقه نام برد.

رباطی یادآور شد: این طرح توسط حوزه خدمات شهری در طی هفته در ۱۰۰ ها نقطه و دهه‌ها محور از جمله در محورهای سعیدی، پاسدارگمنام، مخبر شمالی، هفده شهریور، عجب گل، نبرد، میدان ۱۳ آبان نبش افراسیابی و خاوران انجام شده است.

به گزارش ایرنا، منطقه ۱۴ تهران که در جنوب شرقی پایتخت قرار دارد در برخی معابر شاهد فعالیت بار فروشان هستیم که بار ترافیکی سنگینی را در این معابر ایجاد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha