عمل به تعهدات مطالبه اصلی مالکان تاکسی برقی

تهران بزرگ - ایرنا - در پی اعتراض برخی رانندگان تاکسی‌های برقی کرمان‌موتور به برخی شرایط خودروها، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در جمع آنها حاضر و پای مشکلات و خواسته‌های آنان نشست.  

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، رانندگان تاکسی‌های برقی تولید کرمان موتور در این نشست از عدم پرداخت کمک ۲۰۰ میلیونی دولت (ماده ۱۲ قانون صرفه جویی انرژی) و کمبود جایگاه‌های شارژ برقی در شهر گلایه داشتند همچنین معتقد بودند که شارژر دیواری که کرمان موتور بابت آن چهار میلیون تومان گرفته به صورت رایگان بر روی خودروها بوده و باید این مبلغ به آنها مسترد شود.

در این نشست مقرر شد مالکین تاکسی‌های برقی درخواست خود را به صورت مکتوب و امضا شده به سازمان تاکسیرانی تهران تحویل دهند تا این سازمان به عنوان نماینده آنها پیگیر مطالبات شان باشد.

عمل به تعهدات مطالبه اصلی مالکان تاکسی برقی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص تجمع تعدادی از تاکسیران‌های شهر تهران مقابل سازمان تاکسیرانی اظهار کرد: دلیل اصلی تجمع امروز تاکسیران‌ها، مطالبه کمک بلاعوض دولت از طریق ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر بود.

شادی مالکی افزود: حرف رانندگان تاکسی این است که هزینه و اقساط خودروهای برقی بالاست و چرا کمک بلاعوض دولت محقق نمی‌شود؟ این افراد که برای نوسازی تاکسی‌ها اقدام و خودرو را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کرده‌اند، معتقد هستند اگر دولت از طریق اجرای قانون مذکور، حداقل ۲۰۰ میلیون تومان از هزینه خرید این خودروها را بپردازد آنها فشار مالی کمتری متحمل می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تجمع تاکسیران‌ها ارتباطی با تاکسی ون‌ها نداشت، اظهار کرد: بنده امروز در جمع آن‌ها حضور یافتم و به آنها قول دادم حتما درباره این موضوع مطالبه‌گری خواهیم کرد و پیگیر هستیم تا این کمک از سوی دولت محقق شود.

عمل به تعهدات مطالبه اصلی مالکان تاکسی برقی

وی یادآور شد: تاکسیران‌ها همچنین خواستار افزایش‌ ایستگاه شارژ خودروهای برقی در سطح شهر بودند که به آن‌ها قول دادیم این مساله نیز به طور جد پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حدود ۷۰ هزار تاکسیران در پایتخت فعالیت دارند که نیمی از این ناوگان فرسوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha