۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85578152
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجتماع باشکوه جاماندگان اربعین در گیلان

۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85578152
اجتماع باشکوه جاماندگان اربعین در گیلان

رشت - ایرنا - پیاده‌روی و اجتماع جاماندگان اربعین سرور و سالار شهیدان امروز با حضور گسترده عاشقان اهل بیت (ع) در شهرها و بخشهای مختلف استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، جمع کثیری از جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی صبح امروز در شهرستان رشت از گلزار شهدا به سمت میدان شهدای ذهاب(شهرداری) پیاده‌روی و عزاداری کرده در پایان در پیاده‌راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب اجتماع کردند.

در تجمع بازماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) در شهرستان رشت که با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران دستگاههای اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برپاشد، حاضران به یاد مظلومیت اباعبداالله (ع) و شهدای کربلا به عزاداری و سینه زنی پرداختند و پرچم بلند آزادگی و حق خواهی حضرت را افراشته داشتند.

عزاداران حسینی در میدان شهرداری رشت با در دست داشتن پرچم فلسطین، ضمن اعلام انزجار و محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی حمایت خود را حق خواهی مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

امروز همچنین در هوای شرجی رشت بیش از ۵۰ موکب مردمی نیز در مسیر گلزار شهداء به سمت میدان شهدای ذهاب(شهرداری) به عاشقان و عزاداران ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی کردند.

همچنین برخی از جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی(ع) در شهرستان رشت از گلزار شهدای این شهر به سمت حرم مقدس سید جلال‌الدین اشرف برادر حضرت امام رضا(ع) در شهرستان آستانه اشرفیه پیاده‌روی کردند تا در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در این شهرستان حضور یابند.

مراسم پیاده‌روی و تجمع جاماندگان اربعین حسینی(ع) علاوه بر مرکز استان گیلان در سایر شهرستانها، بخشها و روستاهای این استان و نیز زیارتگاه‌ها و بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha