۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85586206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات وزنه برداری همدان: سال بی‌نظیر را در ورزش استان رقم زدیم + فیلم

همدان- ایرنا- رئیس هیات وزنه برداری همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون توانستیم به اندازه تاریخ ورزش وزنه برداری استان افتخار کسب کنیم گفت: سال بی نظیر را رقم زدیم.

امیرحسین حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزنه برداران استان همدان از ابتدای امسال تاکنون موفق به کسب ۲۳ نشان رنگارنگ کشوری و یک جام قهرمانی شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت چهار میزبانی مسابقات وزنه برداری را در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور برگزار کردیم و ۷۰۰ ورزشکار حضور داشتند.

حسنی ادامه داد: حضور ۲ ملی پوش دختر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را امسال داشته‌ایم که عسل کدخدایی بانوی قهرمان استان همچنان در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد.

وی به خرید تجهیز وزنه برداری اشاره کرد و گفت: خانه وزنه برداری همدان پس از ۱۵ سال با وسایل نو تجهیز شد ضمن اینکه عملیات مرمت و بازسازی خانه‌های وزنه برداری ملایر و همدان را در این مدت انجام دادیم.

حسنی اجرای طرح استعدادیابی وزنه برداری استان همدان را از مهم‌ترین برنامه‌ها دانست و گفت: در ۶ ماه دوم امسال طرح استعدادیابی رده‌های سنی پایه را طی تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش استان انجام خواهیم داد.

وی افزود: همچنین چند دوره آموزشی را در نیمه دوم امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم و قصد ما ارتقا سطح دانش مربیان و داوران است.

رئیس هیات وزنه برداری همدان: سال بی‌نظیر را در ورزش استان رقم زدیم + فیلم

وی با اشاره به اینکه وزنه برداری همدان شانس نخست در کسب بیشترین مدال ورزش این استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور است، خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری این رقابت‌ها، همچون سال گذشته می‌توانیم پرمدال ظاهر شویم.

وی در خصوص وضعیت تیم بانوان استان برای حضور در لیگ برتر وزنه برداری کشور گفت: این آمادگی از سوی بهار یادگاری نایب رئیس هیات وزنه برداری همدان اعلام شده و امسال نیز همانند سال قبل حضور خواهیم یافت.

حسنی با اشاره به وضعیت مالی هیات وزنه برداری همدان توضیح داد: از سال گذشته تاکنون بخش عمده‌ای از بدهی‌ها را که مربوط به دوره‌های قبلی هیات بود را تسویه کرده‌ایم ضمن اینکه حمایت دستگاه ورزش استان و فدراسیون را نیز داشته‌ایم اما با توجه به المپیکی بودن این رشته و موفقیت‌های کسب شده، نیاز به حمایت‌های بیشتر داریم.

وی توسعه ورزش کراسفیت را از دیگر اهداف هیات وزنه برداری همدان دانست و افزود: این رشته زیرمجموعه فدراسیون وزنه برداری کشور است و در تلاش برای توسعه آن در بین قشر جوان و نوجوان هستیم.

وی اضافه کرد: باشگاه‌های ورزشی نیز برای فعالیت رشته کراسفیت باید مجوزهای لازم را کسب کنند در غیر اینصورت هرگونه مسوولیت برعهده باشگاه است.

همدان با داشتن یکصد وزنه بردار در رده‌های سنی مختلف از استان‌های موفق در ورزش وزنه برداری کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha