ایران دقیق و حساب شده انتقام شهید هنیه را می‌گیرد

همدان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور قطع در زمان و شرایط مناسب به صورت دقیق و حساب شده انتقام خون شهید هنیه و اقدام تروریستی صهیونیست ها در خاک خود را می گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سردار فرجیان زاده روز سه شنبه در یادواره ۲۷ شهید کوی محمدیه همدان گفت: نیروهای جبهه مقاومت تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه بزند.

وی بیان کرد: جبهه مقاومت حماس، انصار الله یمن و حزب الله لبنان از شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی گرفته اند به همین دلیل طعم شکست را به اسراییل چشاندند، که در نهایت سرانجام آن پیروزی نهایی در برابر رژیم صهیونیزم و حامیانش است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز انقلاب اسلامی به یک الگوی وصف ناشدنی مقاومت برای کشورهای منطقه تبدیل شده و دشمن نمی تواند با فرهنگ ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی مبارزه کند چراکه این الگو فرامرزی شده است.

سردار فرجیان زاده یادآور شد: عزت، آزادی و استقلال امروز کشور مرهون خون شهدا همچنین استقامت و از خود گدشتگی جامعه ناشی از الگو پذیری از شهدا است.

وی از شهدا به عنوان نمونه کامل ولایت پذیری نام برد و افزود: شهدا خون پاکشان را بدون هیچ چشمداشتی فدای ارزشهای دین و انقلاب کردند.

سردار فرجیان زاده اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین و غنی ترین حرکت های فرهنگی است که نقش موثری در مقابله با امپراطوری رسانه ای و عملیات روانی و دروغ پراکنی دشمنان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha