۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85586591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخی پذیرفته شدگان دانشگاه شیراز حمایت مالی می‌شوند

شیراز - ایرنا - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در اطلاعیه‌ای، با اشاره به رشته‌های موردحمایت بورس دانش در دانشگاه شیراز اعلام کرد: ۵۶ نفر از پذیرفته شدگان این دانشگاه در ۱۱رشته‌گرایش تحصیلی حمایت مالی می‌شوند.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه شیراز، مسلم باقری اظهار کرد: دانشگاه شیراز با پشتیبانی شورای مرکزی بورس سازمان امور دانشجویان، به ‌منظور حمایت مالی شماری از داوطلبان واجدشرایط کنکور سراسری در گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و هنر بخشی از ظرفیت‌های خود در رشته‌های مختلف را به بورس دانش اختصاص داد.

وی افزود: در قالب این تسهیلات، پذیرفته‌شدگان بورس دانش دانشگاه شیراز به مدت ۴۸ ماه از کمک ‌ هزینه ‌تحصیلی به ‌ مبلغ ۷۰میلیون ریال در ماه برخوردار می‌شوند.

او اظهار کرد: در صورت بالابودن کیفیت تحصیلی این پذیرفته‌شدگان، بورس دانش تا مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هم ادامه می‌یابد.


معاون دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه در رشته‌های آمار، فیزیک، مهندسی اقتصاد کشاورزی، تاریخ، زبان و ادبیات فارسی، فلسفه و کلام اسلامی، جامعه‌شناسی، اقتصاد، صنایع دستی و فرش هرکدام با پنج نفر سهمیه و رشته‌ ریاضیات و کاربردها با ۶ نفر ظرفیت داوطلبان واجدان شرایط را زیر پوشش بورسیه می‌برد.

وی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند برحسب علاقه، کد رشته ‌ محل ‌های بورس دانش دانشگاه شیراز، درج ‌ شده در دفترچه را بررسی و انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha