۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85586640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ هزار میلیارد ریال در طرح‌های راهداری بوشهر سرمایه‌گذاری شد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: هفته دولت امسال در مجموع ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در طرح‌های راهداری این استان سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ایمنی جاده‌ها در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های دشتی، دشتستان و تنگستان در مسیرهای خورموج به لاور، بخشی از بزرگراه اهرم به برازجان، محور گزدراز به شیخان و وحدتیه به سعدآباد پروژه‌های مهمی در حوزه راهداری افتتاح یا عملیاتی شد.

وی همچنین از افتتاح باند دوم محور آبپخش به میاندشت در دشتستان به طول پنج کیلومتر با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در هفته دولت همچنین طرح بهسازی و رفع پیچ‌های جاشک در محور جاده دیر با ۲۵۰ میلیارد ریال به‌ بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰۷ طرح راهداری بوشهر

فیلم | طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در هفته دولت

محمدی‌زاده با اشاره به طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر اظهار کرد در هفته دولت امسال ۸۰ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۷۵۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و یا اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در راستای واگذاری زمین مسکونی، ۲ هزار و ۲۹۸ قطعه در قالب نهضت ملی مسکن و چهار هزار و ۵۶۱ قطعه در قالب جوانی جمعیت در استان بوشهر واگذار شد.

در هفته دولت امسال طرح‌های عمرانی و اقتصادی متنوعی در استان بوشهر اجرایی و یا افتتاح شد که مجموع اعتبار آنها ۱۰ هزار و ۸۰ میلیارد ریال گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha