۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85587143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه‌ای «پوشش اخبار هفته دولت» استان بوشهر تمدید شد

بوشهر_ایرنا_ مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه‌ای «پوشش اخبار هفته دولت» این استان تا ۱۷ شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس مطاف روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رویداد رسانه‌ای «پوشش اخبار هفته دولت»، خبرها از لحاظ کمی و کیفی، بررسی و داوری می‌شوند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها و روابط عمومی‌هایی که بیشترین حجم از اخبار هفته دولت را از لحاظ کمی، پوشش داده باشند جوایز نفیسی دریافت می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: همچنین کیفیت اخبار نیز بررسی و رسانه‌ها و روابط عمومی‌هایی که خبر یا گزارش‌های خبری و تصویری را با کیفیت مناسب و بازخورد بالا منتشر کنند، مورد تشویق قرار می گیرند.

مطاف ادامه داد: رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان بوشهر می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۷ شهریور نسبت به ارسال آثار به فضای مجازی استانداری بوشهر با شماره تلفن ۰۹۰۳۸۳۷۹۲۵۲ اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارسال آثار از طریق فضای مجازی استانداری اضافه کرد: آثاری که بعد از پایان مهلت اعلام شده ارسال شوند در ارزیابی هیات داوران رویداد ترتیب اثر داده نمی‌شوند.

مطاف تاکید کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت، امری لازم و ضروری است و رسانه‌ها در این عرصه نقش مهمی دارند.

وی افزود: امسال در هفته دولت، بیش از ۲ هزار طرح با سرمایه گذاری ۱۰۸ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و عملیاتی شد که اطلاع رسانی این برنامه‌ها به نحو مناسبی انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha