۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85586688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان ۱۱۵ فقره وام پرداخت کرد

شاهرود - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: ۱۱۵ فقره وام به ارزش ۲۰۱ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال از ابتداب تاسیس این صندوق تاکنون به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صابریان روز سه‌شنبه در دیدار با اعضای صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی شهرستان شاهرود اظهار کرد: هدف از تشکیل صندوق حمایت سرمایه و تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری، تجمیع به منظور ارتقا و افزایش بهره‌وری و حمایت از تولیدکنندگان منابع طبیعی استان سمنان در قالب پرداخت وام و ارایه خدمات است.

وی با اشاره به اینکه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان به عنوان ششمین صندوق از صندوق‌های ۱۳ گانه در مهر ۱۳۹۶ ثبت شد و آغاز به کار کرد، افزود: ۳۹ قرارداد بین شرکت‌های فراگیر با اداره کل منابع طبیعی و اداره‌های شهرستان‌ها به ارزش ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال منعقد شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان اظهار کرد: این صندوق از ابتدای تاسیس با ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال سرمایه کار خود را آغاز کرد که پس از سه دوره افزایش، سرمایه آن هم‌اکنون به ۴۸ میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه این صندوق از لحاظ میزان اعتبار در کشور رتبه پنجم را دارد، ابراز کرد: ۱۳ سهامدار عضو صندوق هستند که هشت عضو آن شرکت‌های فراگیر شهرستان‌های سمنان و چهار عضو شرکت تعاونی‌های فعال در سطح استان (بخش غیردولتی) با سرمایه ۲۶ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال فعالیت دارند.

صابریان با اشاره به اینکه در مجموع این شرکت‌ها یکهزار و ۳۳۰ عضو را تحت پوشش دارند، ادامه داد: یک عضو شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی (بخش دولتی) با سرمایه ۲۱ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال در این صندوق عضویت دارد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: ۱۱۵ فقره وام پرداختی شامل ۸۳ فقره قرض الحسنه به ارزش ۱۴۹ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال و ۳۲ فقره وام ضروری به ارزش ۵۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha