حوادث محورهای ارتباطی سمنان ۱۸ مصدوم داشت

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبر: 85588108
حوادث محورهای ارتباطی سمنان ۱۸ مصدوم داشت
عکس تزئینی است

سمنان - ایرنا - تصادف پژو ۲۰۶ و کوئیک در جاده شاهرود - دامغان و تصادف سه خودرو در محور گرمسار - آرادان ۱۸ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل هلال‌احمر سمنان به رسانه‌ها اعلام کرد: تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودروی سواری تیگو پنج، پراید و هیوندا النترا در کیلومتر ۱۰ جاده آرادان ـ گرمسار ساعت ۱۷ و چهار دقیقه پنجشنبه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

حسین درخشان افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهرستان آرادان پس از گزارش حادثه در کوتاه‌ترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که ۶ مصدوم توسط اورژانس خدمات سرپایی در محل حادثه دریافت کردند و نجاتگران‌ پس از رهاسازی سرنشینان خودروها و انجام اقدامات اولیه مصدومان را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال دادند.

تصادف پژو ۲۰۶ و کوئیک در جاده شاهرود - دامغان با ۶ مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان همچنین گفت: ساعت ۱۴ و ۲۴ دقیقه پنجشنبه گزارشی مبنی تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و کوئیک در کیلومتر ۳۲ جاده شاهرود به دامغان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که ۲ مصدوم توسط اورژانس خدمات سرپایی در محل حادثه دریافت کردند و پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، بقیه مصدومان باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان، آرادان و گرمسار زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم‌ پزشکی سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

استان پهناور سمنان با توجه به تنوع اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر زائران امام رضا(ع) سالانه پذیرای ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر است.

سمنان که به «دارالمرحمه» معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha