ترافیک پرحجم و روان در جاده تهران - مشهد/ ۲ تصادف جاده‌ای در سمنان ۱۶ مصدوم داشت

سمنان - ایرنا - ۲ تصادف در محور تهران - مشهد در محدوده استان سمنان ۱۶ مصدوم داشت؛ ترافیک این جاده هم پرحجم و روان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس پلیس راه سمنان روز جمعه به رسانه‌ها گفت: تردد در ورودی‌های این استان در بزرگراه امام رضا(ع) از سمت شرق به غرب پر حجم است و پیش‌بینی می‌شود در ساعات پایانی امروز ترافیک به اوج خود برسد.

سرهنگ موسی بزرگی افزود: با تلاش خادمان مردم در پلیس راه سمنان با وجود ترافیک سنگین تردد خودروها در تمامی محورهای این استان روان است.

رییس پلیس راه سمنان اضافه کرد: مسافران و زائران از عجله و شتابزدگی پرهیز و با صبر و بردباری رانندگی کنند.

تصادف سه خودرو در جاده سرخه - آرادان با ۱۰ مصدوم

مدیرعامل هلال‌احمر سمنان هم گفت: روز جمعه گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو سواری آریزو، کوئیک و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ جاده سرخه به آرادان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان اعلام شد.

حسین درخشان افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهرستان آرادان در کوتاه‌ترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که چهار مصدوم توسط اورژانس خدمات سرپایی در صحنه دریافت کردند و نجاتگران‌ پس از رهاسازی سرنشینان خودروها و انجام اقدام‌های اولیه، مصدومان را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال دادند.

ترافیک پرحجم و روان در جاده تهران - مشهد/ ۲ تصادف جاده‌ای در سمنان ۱۶ مصدوم داشت

انحراف از جاده پراید در جاده دامغان - شاهرود با ۶ مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان گفت: صبح جمعه نیز گزارشی مبنی بر انحراف از جاده و برخورد با گاردریل یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۱۷ جاده دامغان به شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

درخشان افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات نعیم آباد شهرستان دامغان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان گفت: این حادثه ۶ مصدوم داشت که پس از رهاسازی و انجام اقدام‌های اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، مصدومان باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران - مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاده‌های این استان یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می‌رود که کم‌توجهی در رعایت نکات ایمنی حین رانندگی و در مسیر عبور از سمنان برای رسیدن به مشهد یا تهران حوادث تلخی رخ می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha