۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85588606
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ترافیک محور رشت - امامزاده هاشم نیمه سنگین و روان است

رشت- ایرنا- مدیرکل راهداری گیلان گفت: از حجم سنگین ترافیک در محور رشت - امامزاده هاشم کاسته شده و الان تردد نیمه سنگین و روان است و مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.

غلامعلی نیک فهم شامگاه جمعه درگفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: روز گذشته در محور رشت-امامزاده هاشم ترافیک سنگینی را شاهد بودیم ساعتی قبل هم این ترافیک سنگین بود اما هم‌اکنون این محور تخلیه شده و تردد در این مسیر نیمه سنگین و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد و تا ۲ ساعت آینده نیز از حجم همین ترافیک نیز کاسته می‌شود.

وی اضافه کرد: در شهرستان رودبار هم ترافیک نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری دارد و راهداری و پلیس راه مسیر هشت کیلومتری آزادراه قزوین-رشت را با نصب علائم مسدود کرده و تردد در این مسیر تا فردا بصورت معکوس و یک طرفه (بازگشت) انجام شده و از فردا به حالت عادی برمی‌گردد.

نیک فهم اظهار کرد: در مسیر پلیس راه امام زاده هاشم تا گل سرک به علت توقف خودروها برای استراحت و دیدن مناظر طبیعی منطقه با ترافیک نیمه سنگین مواجهیم.

به گفته وی، هم اینک ۶ تیم راهداری در رشت، سه تیم راهداری در رودبار با همکاری پلیس راه استان بازگشایی و هدایت ترافیک در تین مسیر را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر تمامی محورهای مواصلاتی استان متاثر از ترافیک بود و حجم ترافیک در مسیرهای آستارا و چابکسر بسیار بیشتر از سایر محورهای استان بوده است.

مدیر کل راهداری استان گیلان از مردم رودبار برای مشکلات ترافیکی ایجاد شده در روزهای اخیر عذرخواهی کرد و افزود: انتظار داریم مردم این شهرستان تا رفع این مشکلات سعه صدر بیشتری داشته باشند.

وی گفت: پشت سر گذاشتن ترافیک صبر و حوصله بسیاری می‌طلبد لذا از میهمانانی که به گیلان سفر کرده‌اند می‌خواهیم از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند تا سفر ایمنی پیش‌رو داشته باشند.

رییس پلیس راه گیلان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در مسیر سراوان به امام زاده هاشم صبح تا عصر امروز با ترافیک سنگین مواجه بودیم اما به ۱۲ کیلومتر نمی رسید.

سرهنگ جاور صفاری افزود: درحال حاضر وضعیت در این محور با افزایش واحدهای گشتی پلیس راه و همکاران راهداری عادی و ترافیک روان است.
وی ادامه داد: هم اینک باند شمال -جنوب آزادراه قزوین -رشت یکطرفه شده و ترافیک در این محور با اجرای محدودیت برای کامیونهای سنگین روان است.

از اول تا ۱۵ شهریورماه یک میلیون و ۱۰ هزار خودرو وارد و بالغ بر ۹۰۰ هزار خودرو از استان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha