۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85591663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرب الاجل یک ماهه رئیس کل دادگستری گیلان برای حل مشکل عوارضی آزادراه قزوین- رشت

رشت- ایرنا - رییس کل دادگستری استان گیلان برای حل مشکل اخذ عوارض ایستگاه امام‌زاده هاشم آزاد راه قزوین - رشت در راستای رفع معضل ترافیک ضرب الاجل یک ماهه صادر کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیرعامل آزاد راه قزوین - رشت با اشاره به حجم بالای سفر به استان گیلان در ایام تعطیلات و ایجاد ترافیک های شدید بین شهری گفت: باید راهکارهای جدی برای حل این مشکل با حضور کارشناسان و صاحبنظران اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در راستای برنامه و پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی برای توسعه هرچه بیشتر حوزه حمل و نقل موجب می شود تا افراد در هنگام سفر و تردد در این محور با چالش‌های کمتری مواجه شوند.

وی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی باید تمام مسیرها را به این سیستم مجهز کند تا باجه‌های سنتی پرداخت عوارض به طور کامل حذف شود و شاهد صف‌های کیلومتری در عوارضی‌ها نباشیم.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه داد: ترافیک شدید در اتوبان قزوین - رشت علاوه بر ایجاد نارضایتی برای مسافران، تردد و دسترسی مردم این منطقه را به مرکز استان دشوار کرده و مردم بومی شهرهایی که در مسیر آزاد راه واقع شده‌اند مانند رودبار از این مساله بسیار ناراضی و گلایه‌مند هستند لذا باید با الکترونیکی شدن اخذ عوارض رضایتمندی مردم این مناطق را جلب کرد.

وی همچنین با اشاره به نبود ایمنی لازم در جاده های استان گفت: باید با نصب روشنایی، علایم راهنمایی و نیوجرسی در جاده ها ایمنی ایجاد کرد تا شاهد کاهش تصادفات در نقاط حادثه خیز استان باشیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، تجهیز جاده‌ها و برطرف کردن نقاط حادثه خیز استان را از مطالبات حقوق عامه دانست و تصریح کرد: حق همه شهروندان است تا در تمام نقاط کشور از جاده های ایمن بهره مند باشند.

وی بر تجهیز مراکز تفریحی و اقامتی بین راهی نیز تاکید کردو گفت: باید با استقرار تجهیزات مناسب و نظارت های دقیق و مستمر به هموطنان خدمت مطلوب ارائه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha