افتتاح و آغاز هفت طرح عمرانی و اقتصادی در میامی با ۱۲۸ میلیارد ریال

شاهرود - ایرنا - هفت طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال روز شنبه با حضور معاون استاندار سمنان در شهرستان میامی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفت طرح عمرانی و اقتصادی با حضور محمد حمیدی معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، علیرضا آشوری فرماندار میامی و جمعی از مدیران استان سمنان و شهرستان میامی در بخش کالپوش افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح چهار طرح با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال

علیرضا آشوری در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۶ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در روستای «باغچه» افتتاح و به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی تحویل شد.

وی به افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی روستای «دشت شاد» اشاره کرد و گفت: این اقامتگاه با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همت دهیاری روستا به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و آغاز هفت طرح عمرانی و اقتصادی در میامی با ۱۲۸ میلیارد ریال

این مسوول به افتتاح استخر پرورش ماهی سردآبی در روستای «قوشه دگرمان» اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتبار هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی از افتتاح سه اقامتگاه بومگردی در شهر رضوان خبر داد و گفت: این واحدها به همت شهرداری و با هزینه ۱۶ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال افتتاح شد.

آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی در میامی

فرماندار میامی افزود: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب روستای «نردین» با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای در سه راهی روستای «نردین» آغاز شد، ابراز کرد: برای اجرای این طرح ۱۶ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

وی از کلنگ‌زنی طرح ساخت پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران شهرداری رضوان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

فرماندار میامی به پیشرفت ۷۰ درصدی طرح تصفیه‌خانه آب روستاهای بخش کالپوش اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، حدود ۸۸ درصد از مردم میامی در روستاها زندگی می‌کنند و بیشتر به شغل دامپروری و کشاورزی مشغول هستند. این شهرستان با ۲ بخش کالپوش و مرکزی و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha