افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی میامی با حضور استاندار سمنان

شاهرود - ایرنا - طرح‌های آبرسانی، ساختمان فرمانداری، واگذاری ۳۰ واحد مسکونی مددجویی، و بهره‌برداری از سامانه نوین آبیاری در روستای ابراهیم آباد میامی روز پنجشنبه با حضور استاندار سمنان افتتاح و عملیات اجرایی طرح حصارکشی محدوده تردد یوزپلنگ آسیایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آخرین روز از هفته دولت با همراهی احمد عجم، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد عزیزی امام جمعه، علیرضا آشوری فرماندار میامی، جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم، پنج طرح عمرانی این شهرستان را افتتاح کرد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی میامی با حضور استاندار سمنان

افتتاح چهار طرح با اعتباری بیش از ۴۷۷ میلیارد ریال در میامی

فرماندار میامی در حاشیه افتتاح چهار طرح عمرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح آبرسانی به شهر میامی با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

علیرضا آشوری به افتتاح ساختمان فرمانداری میامی اشاره کرد و گفت: این طرح با زیربنای یکهزار و ۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به واگذاری ۳۰ واحد مسکونی روستایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ابراز کرد: این واحدهای مسکونی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و متناسب با وضعیت خانواده‌ها، برخی اقلام اولیه زندگی نیز به صورت بلاعوض اهدا شد.

فرماندار میامی از بهره‌برداری سامانه نوین‌آبیاری در ۱۵ و ۹ دهم هکتار مزرعه‌ الگوی کشت گندم و پیاز در روستای ابراهیم آباد خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال افتتاح شد که ۱۱ میلیارد و ۶۰۷ میلیون آن اعتبار دولتی و ۶ میلیارد و ۷۸ میلیون سهم سرمایه‌گذار است.

آغاز عملیات اجرایی طرح حصارکشی محدوده تردد یوزپلنگ آسیایی

وی از آغاز عملیات اجرایی حصارکشی محدوده تردد یوزپلنگ آسیایی در میامی خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۶ کیلومتر اجرایی می‌شود.

هاشمی، استاندار سمنان در سفر یکروزه به میامی با حضور در گلزار شهدای میامی و آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان، چهار طرح عمرانی را افتتاح یک طرح را کلنگ‌زنی کرد.

به گزارش ایرنا، ۷۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

از ۷۴۷ طرح پیش‌بینی شده برای هفته دولت در استان سمنان ۶۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال با افزایش سه‌درصدی نسبت به هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سمنان افتتاح می‌شود.

در بخش اقتصادی نیز ۷۲ طرح بخش خصوصی با افزایش اعتباری ۳۴۱ درصدی و با سرمایه‌گذاری ۳۷‌ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ قابل افتتاح است.

عملیات اجرایی ۱۰۸ طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲۰ هزار و ۹۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که افزایش سه درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha