آبرسانی به پروژه‌های مسکن ملی ایلام ۶۵ درصد پیشرفت دارد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: آبرسانی و ارائه خدمات فاضلاب به پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا، "محمد محمدی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و آمادگی لازم برای ارائه خدمات آب و فاضلاب به بیش از ۲۰ هزار واحد از پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن در استان ایلام خبر داد.

وی تصریح کرد: اقدام‌های لازم برای تأمین آب شرب مورد نیاز و همچنین ارائه خدمات فاضلاب به واحدهای طرح ملی نهضت مسکن در شهر ایلام و همه شهرستان‌های ۱۲ گانه استان انجام شده است.

مدیرعامل آبفای استان ایلام با تاکید بر اینکه عملیات آبرسانی و ارائه خدمات فاضلاب، مطابق برنامه زمان‌بندی ساخت واحدهای طرح ملی نهضت مسکن در استان انجام خواهد شد، گفت: اجرای طرح آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان در مجموع حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان برای پروژه‌های مسکن ملی در ۲ حوزه آبرسانی و ایجاد شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب، اجرای انشعابات آب و فاضلاب شامل اجرای خطوط انتقال با انواع لوله در سایز و احجام مختلف و در چند مورد نیز ساخت مخازن اقدام لازم را برای آبرسانی به این پروژه‌ها انجام داده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تاکنون برای این پروژها حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از ۲ محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شرکت تخصیص داده شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبار و تنگناهای مالی تلاش خواهیم کرد در ارائه خدمات آبرسانی و فاضلاب به واحدهای نهضت ملی مسکن در استان وقفه ایجاد نشود و طبق جدول زمانی انجام صورت پذیرد.

به گزارش ایرنا، سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن بیش از ۳۶ هزار واحد مسکونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha