کرمانشاه میزبان دور برگشت لیگ بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور شد

کرمانشاه - ایرنا - براساس اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، شهر کرمانشاه به عنوان میزبان دور برگشت سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور انتخاب شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کشور، بعد از پایان دور رفت سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام (جام شهیدان نژاد فلاح) در استان گیلان، سازمان لیگ با بررسی درخواست شهرهای متقاضی، کرمانشاه را به عنوان دور برگشت لیگ بدنسازی و پرورش اندام انتخاب کرد.

بر این اساس دور برگشت و نهایی لیگ بدنسازی و پرورش اندام روز جمعه ۲۳ شهریورماه با حضور ۱۰ تیم شرکت کننده برگزار می شود تا رده بندی نهایی تیم ها و چهره قهرمان لیگ مشخص شود.

براساس اعلام فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور امیر زندی نیز به عنوان سرپرست برگزاری این مسابقات منصوب شد.

دور رفت سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های کشور جام شهیدان نژاد فلاح روز هشتم شهریورماه به میزبانی هیات بدنسازی استان گیلان و در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت برگزار شد.

در این مسابقات که در هشت رشته بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت و فیتنس استایل برگزار شد، ۱۰ تیم به رقابت پرداختند که در پایان تیم کلاسیک اصفهان، پرهام پیشوای ورامین و شهرداری کرمانشاه موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند و تیم اکسیژن کرمانشاه نیز در رده چهارم قرار گرفت.

تیم های شهرداری و اکسیژن کرمانشاه در این رقابت ها در مجموع موفق به کسب ۲ عنوان اولی، سه عنوان دومی، ۲ عنوان سومی، ۲ عنوان چهارمی و پنجمی و سه عنوان ششمی شدند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مستعد و مطرح در رشته پرورش اندام در کشور است که تاکنون قهرمانان زیادی را در رده ملی و بین المللی به ورزش کشور معرفی کرده است، این استان در بیست و سومین دوره مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی که اخیرا در اراک برگزار شد دست به کار بزرگی زده و با درخشش در این رقابت ها ۱۷ ورزشکار آن به عضویت تیم ملی درآمدند.

در حال حاضر حدود هزار و ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این رشته در استان فعالیت دارند که اگر ورزشکاران غیر بیمه شده‌ هم در نظر گرفته شوند به حدود پنج هزار ورزشکار خواهد رسید، از مجموع این تعداد ورزشکار حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر به صورت حرفه‌ای در حوزه قهرمانی مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha