کلاسیک اصفهان قهرمان دور برگشت لیگ بدنسازی و پرورش اندام کشور شد

کرمانشاه - ایرنا - تیم کلاسیک اصفهان به مقام قهرمانی دور برگشت و فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، رسید. 

به گزارش روز شنبه ایرنا، در این مسابقات که شامگاه جمعه در تالار الیپی شهر کرمانشاه به پایان رسید پس از تیم «کلاسیک» اصفهان، تیم های شهرداری و اکسیژن کرمانشاه نیز به ترتیب عنوان نایب قهرمانی و سومی را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از رقابت‌ها، ۱۰ تیمِ پرهام پیشوا، VIP رامسر، اکسیژن کرمانشاه، کلاسیک اصفهان، پرشین ارومیه، قرآن‌نویس دو قزوین، جهانگیر گیلان، کاوه بوشهر، کوشش اصفهان و شهرداری کرمانشاه حضور داشتند که به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در هشت رشته‌ فیتنس استایل، فیتنس اسپورت، فیزیک، ماسکولار، گیمز کلاسیک، بادی‌کلاسیک، فیزیک کلاسیک و بادی بیلدینگ باهم به رقابت پرداختند.

در مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی که هشتم شهریورماه به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در رشت برگزار شد تیم های کلاسیک اصفهان، پرهام پیشوای ورامین و شهرداری کرمانشاه موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مستعد و مطرح در رشته پرورش اندام در کشور است که تاکنون قهرمانان زیادی را در رده ملی و بین المللی به ورزش کشور معرفی کرده است، این استان در بیست و سومین دوره مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی که اخیرا در اراک برگزار شد دست به کار بزرگی زده و با درخشش در این رقابت ها ۱۷ ورزشکار آن به عضویت تیم ملی درآمدند.

در حال حاضر حدود هزار و ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این رشته در استان فعالیت دارند که اگر ورزشکاران غیر بیمه شده‌ هم در نظر گرفته شوند به حدود پنج هزار ورزشکار خواهد رسید، از مجموع این تعداد ورزشکار حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر به صورت حرفه‌ای در حوزه قهرمانی مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha