۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85589901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات درون شهری منجر به فوت در کردستان ۲۶ درصد کاهش یافت

سنندج- ایرنا- رییس پلیس راهور کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد، ۲۰ نفر در حوادث رانندگی درون شهری جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۶ درصد کمتر است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال در تصادفات جرحی ۶ درصد و در تصادفات خسارتی نیز ۱۷ درصد کاهش داشته ایم.

وی افزود: یکی از دلایل کاهش تصادفات درونشهری، طرح شناسایی و برخورد با رانندگان وسایط نقلیه حادثه ساز بوده که تاکنون هزار و ۹۹۴ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار و ۸۸۵ دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل و اعمال قانون شده اند.

رییس پلیس راهور کردستان با تاکید بر ضرورت تلاش برای کاهش جانباختگان و مصدومان حوادث رانندگی نیز گفت: باید تمام دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کرده و در راستای کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن اقدام کنند.

سرهنگ همتی زاده از خدمات رسانی ۸۱ هزار نفری پلیس راهور در بحث اخذ آزمون های علمی و عملی رانندگی در سال جاری خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۴۳۱ نفر در آزمون آیین نامه و ۴۳ هزار و ۲۵۰ نفر در آزمون عملی رانندگی شرکت کردند که حدود ۲۹ هزار نفر موفق به اخذ گواهینامه شده اند.

وی به خدمات رسانی به ۱۰۰ هزار نفر در سایر حوزه ها از جمله اجرائیات(رسیدگی و کاهش جریمه های رانندگی)، ترخیص وسائط نقلیه و همچنین تعویض پلاک و خدمات شماره گذاری اشاره کرد و افزود: پلیس راهور به تنهایی بیش از نیمی از کل خدمات مجموعه انتظامی را به مردم را ارائه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha